Vīrišķā un sievišķā noslēpums, kas gan veido, gan grauj, ir tas fundaments, uz kā bāzes viss veidojas mūsu realitātes teātrī. Kurā abi šie sākumi saspēlējas, rada domas un veic manipulācijas, liek gribēt attīstīties un reizēm arī liek uzzināt – kā ir zaudēt. Šī tēma ir allaž pateicīga, lai caur to atspoguļotu gan mākslu, gan visu to, kam nepieciešams kas vairāk nekā sadzīves pieredze. Izvēlējos to par savas tēlniecības darbu pamatu, lai paustu atziņas par to, kas ir pašpietiekams savā būtībā.” Tātad – sievišķais un vīrišķais, fizika un metafizika. Sieviete kā atbilde, vīrietis kā jautājums. Nevar būt atbildes, ja nav jautājumu – neiznāk atbildēt, ja nav pajautāts. Darbi veidoti pēc duālisma principa, kur ir ietverts gan jautājums, gan atbilde; turpat arī jautātājs un atbildētājs, bet formu, kādā šī atbildes ir ietērpta – var veidot skatītājs pats, vienlaicīgi pārtopot par radītāju – rosinot savus jautājumus un atbildes. Pauls Pudžs 2001. gadā ieguvis Latvijas Mākslas akadēmijas Tēlniecības apakšnozares maģistra grādu. Kopš 1997. gada piedalās grupu izstādēs Latvijā, Čehijā u.c. 2008. gadā iegūts Golden Hammer Grand Prix par izstrādāto vides objektu "Eņģelis" reklāmas festivālā Golden Hammer.
Paula Pudža personālizstāde Metafiziskais reālisms
Apjomīgie ģipša tēli izstādē izkārtoti pa pāriem, tie it kā vēro viens otru, uzturot dialogu starp jautāto un atbildēto. Trīs pāri skatītāju vedina uz pārdomām par trim dvēseles stāvokļiem jeb trim saskares posmiem – vēlmju, kaisles un atkarības, kā arī atziņu posmu. Pauls Pudžs: „Zināms, ka viss patiesais ir mūžsens, kā arī vienmēr bezgalīgi topošs.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.