Pazīstamā dzēriena Coca-Cola ražotāji ne pirmo gadu cenšas iekarot modes pasaules teritoriju. Prezentējot savu jauno apģērbu kolekciju, kurā sajaukti dzēriena zīmola motīvi un dizaineru ambīcijas, Coca-Cola šonedēļ startēja Riodežaneiro modes nedēļā.
Šoreiz zīmolam veicies krietni labāk nekā 2008.gadā, kad pirmā Coca-Cola apģērbu kolekcija burtiski tika sapluinīta kritizējošu atsauksmju vētrā.
Moderni silueti, spilgti un vasarīgu krāsu salikumi pārliecinoši iekaros fanu simpātijas. Tomēr, gluži kā baudot pašu atspirdzinošo dzērienu nākas pieciest burbulīšu radītās atraugas, arī šai kolekcijai ir šādi tādi netikumi – proti, tērpi no plastmasīgiem materiāliem, kuros burtiski nokopēta slavenā sarkanbaltā etiķete un pudele.