Kā aģentūru LETA informēja internetveikala pārstāvji, lai gan Latvijā e-komercija veido vidēji 9% no kopējā mazumtirdzniecības apmēra, nākotnē tās darījumu apmērs tiešsaistē turpinās augt. Pēc Snidzānes paustā, straujas tiešsaistes tirdzniecības attīstību būtiski ietekmēs pieaugusī patērētāju uzticība interneta veikaliem, kā arī pieaugošo pirkumu apmērs un tehnoloģiskā attīstība.
"Ja vēl pirms dažiem gadiem viens no lielākajiem izaicinājumiem bija iekarot patērētāju uzticību, tad šobrīd bažas par pirkumu attālinātu iegādi ir ļoti nelielai auditorijas daļai. Pircēji ir guvuši gan pozitīvu pieredzi, gan arī apzinās savas tiesības, iepērkoties internetā. Aug arī auditorijas loks, kas iepērkas tiešsaistē, aptverot arī vecāka gada gājuma cilvēkus, kuriem ir gan digitālās prasmes, gan mobilās ierīces," uzsvēra "Pigu Latvia" valdes locekle.
Atsaucoties uz kompānijas "iMārketings" šā gada sākumā veiktās aptaujas datiem, Snidzāne atzīmēja, ka 25% Latvijas iedzīvotāju plāno palielināt tēriņus pirkumiem internetā, kā arī palielinās interneta veikalos veikto pirkumu summas. "Pateicoties šīm tendencēm, tuvākajos gados piedzīvosim straujāku e-komercijas attīstību," viņa teica.
Analizējot e-komercijas attīstības tendences Baltijas valstīs, "Pigu Latvia" valdes locekle norādīja, ka Latvijā pēdējo gadu laikā novērojama straujākā attīstība. Piemēram, 2016.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tiešsaistes tirdzniecības apmērs pieauga par 28,5%. Pēc Snidzānes teiktā, kopumā Eiropas Savienībā e-komercija veido vidēji 18% no mazumtirdzniecības apgrozījuma, tādēļ viņas ieskatā Latvijas tigum ir potenciāls augt, lai sasniegtu citu Eiropas valstu līmeni.
"Vienlaikus Baltijas valstu vidū mēs uzrādām straujāko izaugsmes tempu, lai gan Igaunijas un Lietuvas e-komercijas apmērus vēl neesam sasnieguši. Tas skaidrojams ar faktu, ka abās kaimiņvalstīs jau vēsturiski uzņēmējdarbības vide ir vairāk uz tehnoloģijām balstīta un attīstīta – gan Lietuva, gan Igaunija ir mums soli priekšā inovācijās," sacīja Snidzāne.
Viņa atzīmēja, ka svarīgs aspekts e-komercijas attīstībā ir tehnoloģiskie jauninājumi, kas nodrošina iepirkšanos internetā un ar mobilo aplikāciju starpniecību, kā arī plašās piegādes iespējas un pasūtījumu veikšanu jebkurā vietā.
"Nevar noliegt, ka patērētāju dzīvesveids ir mainījies. Cilvēki kļūst arvien aktīvāki, ikdienas temps aug, mazāk laika tiek atvēlēts veikalu apmeklēšanai, tiek izvirzītas citas prioritātes, piemēram, vairāk laika veltot saviem hobijiem un ģimenei. Tā kā arvien mazāk laika esam gatavi pavadīt veikalos, tā vietā izmantojam tiešsaistes iepirkšanās vietnes, kas ir lielisks laika menedžmenta instruments," uzsvēra "Pigu Latvia" valdes locekle.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "220.lv" īpašniece SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2016.gada 1.aprīļa līdz 2017.gada 31.martam, strādāja ar 30,42 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 370 933 eiro apmērā.
"Pigu Latvia", kas līdz 2013.gada 11.martam darbojās ar nosaukumu "220.lv", dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 554 904 eiro. "Pigu Latvia" iekļauta Lietuvas e-komercijas uzņēmumu grupā "Pigu".