Viņš pastāstīja, ka 2011. gadā būtiski ir pieaudzis ārvalstu tūristu skaits. Gada pirmajā pusē tūristu skaita pieaugums esot sasniedzis 30%, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem sešiem mēnešiem, kā arī trešajā ceturksnī ir saglabājusies pozitīva izaugsmes dinamika – 12% salīdzinājumā ar pagājušo gadu. "Šogad trijos ceturkšņos ārvalstu tūristu, kā arī viņu nakšņojumu skaits Latvijā bija gandrīz tikpat liels kā visā pagājušajā gadā kopā. Domāju, ka šis būs pats veiksmīgākais gads tūrisma nozarē visā atjaunotās neatkarīgās Latvijas laikā," teica Slokenbergs un piemetināja, ka dati apliecina, ka vislielākais pieaugums ir tieši no tuvākajām kaimiņvalstīm – Krievijas, Lietuvas un Igaunijas, kur mārketinga aktivitāšu akcents ir bijis īpaši veiksmīgs.
Tāpat viņš atzina, ka TAVA līdz šim lielākoties ir nodarbojusies ar mārketinga aktivitātēm ārvalstu tirgos, bet turpmāk plāno vairāk pievērsties produktu attīstībai. "Mēs nevaram mārketingot tikai zīmolu un valsti, mums ir vajadzīgi konkrēti produkti konkrētām mērķa grupām, konkrētiem tirgiem un interesēm," paskaidroja Slokenbergs un piebilda, ka tāpat ir nopietni jāapsver jautājums par to, kas nākamajā periodā notiks ar Eiropas fondu līdzekļiem. "Jo stratēģiski tālredzīgāks būs skatījums, jo nozare būs izglītotāka, strukturētāka, labāk sagatavojusies, jo kvalitatīvāk varēs līdzekļus pārdalīt un izlietot," klāstīja Slokenbergs.
Viņš uzsvēra, ka, plānojot nākamo gadu, ir jāņem vērā pasaules ekonomiskā nestabilitāte. "Nestabilā ekonomiskajā situācijā pasaulē riski pastāv arī tūrismā. Ja tūristam nav līdzekļu, lai izmantotu tūrisma pakalpojumus, nozares attīstībai tas ir negatīvs faktors," sacīja Slokenbergs.
TAVA ir valsts iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas izveidota, lai īstenotu tūrisma attīstības valsts politiku. Aģentūra īsteno valsts tūrisma politiku un veicina tūrisma kā tautsaimniecības nozares attīstību Latvijā.