Millennials un Gen Z ir tās paaudzes, kas veidos nākotnes ekonomiku, taču viņu dzīvesstils būtiski atšķiras no tā, kāds tas ir viņu vecākiem. Milleniāļiem un Z paaudzei ir izpratne par to, ka nepieciešams sargāt pašiem piederošu vai noīrētu īpašumu, taču nepatīk slēgt ilgtermiņa līgumus, jo viņi nepieķeras lietām un vietām. Jaunu paaudžu iesaistīšanās ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopainā notiek neizbēgami, tādējādi jāmainās arī uzņēmēju pieejai, skaidro sociālantropologs Andris Saulītis.
Jāatgādina, ka par Milleniāļiem parasti uzskata cilvēkus, kuri dzimuši aptuveni no 1981. līdz 1996. gadam, savukārt Z paaudze ir aptuveni no 1997. līdz 2012. gadam dzimušie cilvēki.
Šobrīd ir plašākas tehnoloģiskās un mobilitātes iespējas nekā iepriekš. Tās pieejamas ikvienam, bet jauniešiem ir tendence uzņemties lielāku risku un būt atvērtiem jaunajām tendencēm, pauž A. Saulītis.
Ir jāmainās gan finanšu pakalpojumiem, gan arī mājokļu apdrošināšanai, kura līdz šim bijusi vērsta uz ilgtermiņu. Milleniāļi un Z paaudze vēlas ērti un viegli iegādāties apdrošināšanas produktus un no tiem arī atteikties, ja ir tāda nepieciešamība. Mūsdienās mājokļu apdrošināšana jāraksturo tādiem kritērijiem kā "pirkumi tiešsaistē, ātras apdrošināšanas izmaksas, abonēšana pēc vajadzības un visplašākie atlīdzību pieejamības gadījumi", uzsver apdrošināšanas sabiedrības Balcia Insurance SE viceprezidents Reinis Bērzkalns.