Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Piektdiena, 8. novembris
Agra, Aleksandra

Rail Baltica - vilciens, kuru nedrīkst kārtējo reizi nokavēt

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
apdirsisimies
a
ka vienmer un visur .
B. Stavreva
B
Labs raksts. Zurnalists uzdot loti pesimistiskus jautajumus. Es ceru un novelu ka sis projects bus tiesam izcila iespeja attistibai visam trijam Baltijas valstim.
Projekta fiksāža
P
Kurš gan vēl 21 gadsimtā būvē virszemes dzelzceļu pilsētas robežās. Pieredzes apmaiņas braucienos tālāk par Soho, Rēperbāni un Amsterdamas sarkano lukturu rajonu nav būts.
kvekšķtrollings kā pēdējais argumen
k
Piemēram, leģendārjā ES galvaspilsētā ir dzelzceļi pilsētas robežās un tie nav aizpagājušajā gadsimtā būvēti. Ko nu, meli?
  • 0
  • 0
Key
K
Ta ari rakstiet, ka vilciens ies caur Salaspili nevis Rigu.... Un Riga ka vienmer iespeju iegut atru vilcienu, kurs ir Tuvu centram palaiz veja, jo kaiminu pagastveciem savas intereses...
Vārds
V
Ārvalstu investoru ienākšana ir pozitīvs signāls jebkurā valstī - tās ir investīcijas un darbvietas. Tomēr - vai mums tik ļoti vajag koncentrēties vienīgi uz ārzemniekiem, vienalga, kuru valsti viņi pārstāvētu? Manuprāt, šī ir unikāla iespēja tieši Latvijas uzņēmējiem veidot biznesu vietā, kur satiekas Austrumi un Rietumi. Šī ir sen daudzinātā iespēja Latvijai kļūt par tiltu starp Austrumiem un Rietumiem, jo mēs varēsim pieņemt, apstrādāt un transportēt abos virzienos visdažādākās kravas. Kartē skatoties, no Minskas loģistikas centra tiešā līnija ir uz Lietuvu, nevis Latviju. Mēs atkal skatāmies mazliet ačgārni. Jau teicu - Rail Baltica ir kopīgs Baltijas valstu projekts - ne tikai uz papīra un būvniecības stadijā, bet arī tā doto iespēju kopīgā izmantošanā. Mēs pārāk daudz ieciklējamies uz savstarpēju sacensību un nevajadzīgu salīdzināšanos un konkurenci, taču mazāk skatāmies, ko mēs, trīs valstis kopā, varam iegūt. Esmu vairāk nekā pārliecināts, ka Rail Baltica pierādīs, ka mēs protam vienoties, lai gūtu lielāku labumu ikvienam. ----- Vājprāts, kas par ūdeni.... Kravu virziens kopš senseniem laikiem ir austrumi-rietumi.
skaidrs
s
Vārds ir Kremļa pakalpiņš, kurš uzskata, ka svarīgas ir tikai rusņa intereses (un lai iedzimtie nelec acīs lielkrievu parcilvēku nācijai, kura var katra laikā ieviest sanksijas vai part slēgt maršrutu) bet par Eiropu neko nav dzirdējis. Tradicionāli padomju cilvēks dīkstēj apceļo tika PSRS, visi pārējie virzieni bija padomju valsts nodevība!
  • 0
  • 0
KREMĻA KRANČIEM NEPATĪK !
K
Bet es gribu braukt uz Eiropu ar vilcienu. Maskavā gan kāju nesperšu.
Vārdeiņš Kremļa pakalpiņš
V
rusnacists nav spējīgs cienīt pat sevi un tāpēc neviens pat negaida, ka viņš cienītu kādu citu.
  • 0
  • 0
Vārdam
V
Krievu vairs nav, visi Staļina izšauti, palikuši tikai vatņiki.
  • 0
  • 1
Vārds
V
Jā, labāk nesper, jo krievs tādus kā tu neciena.
  • 1
  • 1
Vārds
V
Kā jau paredzēju, nekā saimnieciska, nekā par uzturēšanas izmaksām pēc tam, nekā par reālajiem braucējiem... Dzeja un vēlme nopelnīt. Vai tas būs militārais dzelzceļš?
hmmm
h
ja ldz tiks pie šprices, tad var sagaidīt jebkādus brīnumus...
nu tad nekavējiet
n
......................
ridzinieks
r
Butu labi, ja sie idioti jusmojot but padomajusi ar par to, lai lidzas sism dzelzcelam no Centralas stacijas izbuvetu tramvaja marsrutu lidz Rigas Lidostai, lai visas dienakts laika ik pec 30 minutem no Centralas stacijas izbrauktu uz Lidostu zemas gridas tramvajs un ik pec katram 30 minutem no Lidostas dotos lidz Centralstacijai zemas gridas tramvajs ar viesam vietas iespejama pieturam, ja sis projekts tiku paraleli realizets tad Riga tiktu izveidota tiesma ideala parvietosasn lidz Lidostai un lidz ar tiktu likvidetie sie bezjedzigie sastregumi kurus pa lielai dalai veido automasinas, taksi braucot uz nu no Lidostas/ Vai kads par sadu planu vispar no sis idiotu, naudas grabeju bandas irari padomajis???? Ko saka par so plau Rubese un sis karstu plutitajs Baltgalis???
pats tu tāds
p
Kāpēc tieši tramvajs un tieši no centrālstacijas? Ir autobuss, kas kursē apmēram no tā paša rajona, bet taksometrus neviens nav atcēlis un neatcels. Tāpēc ka var būt izdevīgāk iekāpt taksometrā, kas ierodas pie mājas, un aizbraukt bez grūstīšanās, nekā ar visam ceļa somām vispirms sturmēt vienu sabiedirsko transportu un pēc tam vēl otru.
  • 3
  • 1
Tms
T
Kaut kas traks, kas tas par murgu, tik neliels projekts kads ir sis Rail Baltika tiks realizets tik ilga laka 15. gados??? Man skita, ka visur un visu laiku runaja par 5. gadu terminu, no kurienes ir uzradusie sie 15. gadi lai izbuvetu caur pundurvalstim Igaunij, Latvija, Lietuvu atrvilciena dzelzcelu????
josis
j
dažs sauc to par pesimismu, bet īstenība tas ir ekonomiskais stulbums, nopelnīs tikai iesaistītās celtniecības organizācijas un valsts shēmotāji - politiķi kam celtnieki atmaksās daļu no peļņas par pasūtījumu.
B. Stavreva
B
Nopelnis un iegus katrs cilveks kurs grib parvietoties atrak no punka A uz B. Ja ir izvele 4 stundas automasina vai 2 stundas vilciena lidz Tallinai tad protams es izvelesos vilcienu un divas stundas un esmu ieguvejs. Un nebusu es vienigais cilveks.
  • 0
  • 0
josis
j
atkal nekonkrēta muldēšana un nekādu aprēķinu par ieguldīto līdzekļu iespējamo atpelnīšanu.. kārtējais Gaismas pils projekts un mūžīgi izdevumi no tautas kabatas
losim
l
Kārtējais karojošais analfabēts, kurš ceļo tikai reizi nedēļā līdz pudeles brāļu dzīvoklim un atpakaļ?
  • 3
  • 1
ahem...
a
Lai kaut kas attīstītos ir jau jābūt attīstītai bāzei. Viens pats Rail Baltica ir tikai iespēja, kas dod papildinājumu jau esošajai ražošanai transportēt preces/cilvēkus utt. - ja preču un iemeslu izmantot vilcienu nav, tad tāda plānošana par izaugsmi ir vienkārši tukša muldēšana. Bauskā patlaban nekādas ražošanas nav - tā ir Rīgas guļamrajons. Ja vilciena satiksme netiek pielāgota autobusa satiksmi izmantojošajiem un nekonkurē ar cenām, tad tā arī ir tukša muldēšana un cilvēku zombēšana par to ka vietējie izmantos dzelzsceļu. Pagaidām nekādas cilvēku plūsmas uz/no Polijas nav un nebūs. Priekš viena paša tūrisma dzelzsceļš arī netiek būvēts. Pilnīgi iespējams, ka Rail Baltica varētu atpelnīt ar preču plūsmu, bet tad nevajag p!st smadzenes ar šī projekta pozicionēšanu kā pasažieru. Kas attiecas uz gaišo nākotni - vienmēr ir vērts ierēķināt arī vēstures tumšās lapas, kur, piemēram, Rīgai nav nozīmes. Kur roboti tiek izmantoti ne tikai lai nogādātu preces, bet arī lai tie autonomi izkautu pretiniekus. Kur tādiem pašiem mērķiem var izmantot ģenētiski modificētus vīrusus, nemaz nepieminot daudz vienkāršākus līdzekļus kā atomieročus utt.
glupajam strīdnieciņam, kvekšķītim
g
Tā sauktās ''zemo cenu'' lidsabiedrības nekādu daudz zemāku cenu nepiedāvā, ja šai cenai jāpieskaita vēl transports no lidostas, kura parasti ir tālu no pilsētas. Toties apstākļi daud sliktāki nekā jebkurā citā transporta līdzeklī, arī vilcienā. Un atkal, kvekšķīti, Latvija nav vienīgā valsts, kur darbojas sliktā servisa lidsabiedrības, bet nevienā valstī tās nav izkonkurējušas pārējo transportu! Komentāros nav jākvekšķ, ja nav ko teikt!
  • 0
  • 0
nevajag glupi strīdēties, ja nav ar
n
Tad atliek noskaidrot, glupais strīdnieciņ un tēmu komentēt nespējīgais kvekšīti, kāpēc Latvijas cilvēki var atļauties lidmašīna, prāmja un talatiksmes autobusa biļeti, bet viliena biļeti nekādā ziņā nevarēs? Brīksti neatvainoties, jo tavas sugas kvekšķi uz to nav spējīgi principā, bet velams nevirināt žaunas, ja vairs nav ko teikt par tēmu.
  • 0
  • 0
Es
E
Eiropā cilvēkiem ir cita rocība, te gluži vienkārši nebūs braucēju. Nevajag izmantot pilnīgi glupus piemērus, sevišķi tad, ja blakus figurē zemo cenu lidsabiedrības, komentārā nav obligāti jāatvieglojas, bet ir jāmēģina saprast tēmu.
  • 1
  • 1
komunistelim naida runātājam
k
Redzi, komunisteli, visā Eiropā cilvēki izmanto vilcienu, jo īsos gabalos tas ir ērtāks gan par lidmašīnu, gan autobusu, un nav dārgāks. kas Latvijā ir par ekonomisko anomāliju, ka parastie likumi te nedarbojas? Iesaku atturēties no antiutopiju skatīšanās, kamēr tava fobija vēl ir ārstējama.
  • 3
  • 1
PS
P
Ja neko ārpus Rīgas neattīstīs un netiks būvēta infrastruktūra, tad arī 2500 vai 3016. gada nākotnē nekāds Rail Baltic neko nemainīs - pat bezpilotu auto, jo tiem tāpat ir nepieciešami labi ceļi un dronus ārpus Rīgas varēs izmantot, ja kādam būs iemesls un līdzekļu... tādas futūristiskas pilsētas ir pilna Malaizija.
  • 1
  • 0
SS
S
Vai šis Neils Balgalis nav no Rubesas ārzemju latviešu un citu 'ekspertu' šlakas? Tā vismaz izskatās pēc vārda un skaistās burbuļošanas. Būsim atklāti, Rail Baltica ir EK/ ASV bīdīts projekts koloniju infrastruktūrai, vai tā ir piefrontes līnijas apgāde vai kas cits. Cilvēks jau nu ir pats pēdējais par ko domās, LV iedzīvotājāu skaits samazinājies par 30%. Būtu labāk izbūvējuši ātrgaitas šoseju līdz Lietuvai, poļi uztaisīs beidzot bāni no Marijampoles uz Varšavu un ar to viss, pietiek.
kvekšķtrollings kā pēdejais argumen
k
Kas ir vieglāk, braukt cauri Polijai, sēžot pie stūres tādu laiku, ko noteikumi neatļauj pat profesionāliem kravas auto vadītājiem, vai Rīgā iekāpt vilcienā un galamērķī izkāpt?
  • 1
  • 0
Krremļa pakalpiņam Vārdiņam zināšan
K
No Rīgas katru dienu atiet vairāki autobusi uz Berlīni un tālāk. Nezināji? Audz liels, tu vel daudz ko nezini.
  • 0
  • 0
Vārds
V
Ir. Rubesa pati nespēj izstrādāt nevienu biznesa plānu, pat ne šajā gadījumā. Algos vēl ko tur. Cik reižu, nez, Jelgavas vai Valmieras tante kulsies uz Rīgu, lai elpu aizgrābusi apskatītu Berlīni? :))
  • 2
  • 1
pats tu tāds
p
Būsim atklāti, tu esi kremlinu murgus pārlasījies idiots. Nodot tikai kremļidiotiem raksturīgā kvekšķēšana par kolonijām un frontēm. Ir taču vieglāk iekāpt Rīgā un izkāpt Berlīnē nekā ņemt vienu transportu līdz poļu robežai, tad otru līdz Varšavai un no turienes vēl trešo līdz Vācijai!
  • 3
  • 2
URRRĀĀĀ......
U
Ir pienācis īstais brīdis mums visiem kopā pateikt stingru NĒ visādiem tur EK/ASV projektiem. Lepnā Latvijas tauta vienmēr un visur cieši konsolidēsies ar Savicka (Zviedru-Somu celolozes noksšanas finansētājs) tipa čekistiem, lai nelokāmi atbalstītu postpadomju politiski mafiozās oligarhijas jeb PSKP CK globālās intereses.
  • 2
  • 5

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Novērtēti starptautiskajā arēnā

Mākslīgā intelekta attīstība un Gen Z paaudzes ienākšanu darba tirgū ir būtiskākie faktori, kas šobrīd maina finanšu pakalpojumu sektoru. Kā mainījušies klientu paradumi, kādas ir viņu gaidas un ka...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses