TNS Reklāmu reģistrs maijā televīzijā ir reģistrējis 141 871 reklāmas un 21 489 sponsorreklāmas gadījumus.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters skaidro ka maijs ir ievērojams ar to, ka uzstādīts jauns Latvijas TV reklāmu skaita rekords. Tā kā vasarā tradicionāli reklāmu skaits samazinās, domājams, ka šis rekords paliks nepārspēts vismaz līdz oktobrim.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka, maijā, pretēji iepriekšējos mēnešos novērotajam, praktiski nav notikušas nekādas svārstības. Lielākā daļa reklāmu (46,5%) tiek noraidītas "dienas" laikā no 9:00-18:00.
Šī gada maijā reklamētāko nozaru virsotnē joprojām atrodas mazumtirdzniecības nozare, turklāt palielinot reklāmu skaitu par vērā ņemamiem 72%, salīdzinot ar 2011.gada maiju.
Vislielāko pieaugumu, gan jau vairākus mēnešus piedzīvo finanšu institūciju un pakalpojumu nozare, maijā ieņemot 3.pozīciju ar 140% kāpumu.
Tuvojoties vasarai, aktīvi reklamējas alkoholisko dzērienu un auksto (bezalkoholisko) dzērienu nozaru pārstāvji, izvirzoties attiecīgi TOP 2. un 4.vietā.
Joprojām salīdzinoši neaktīvi reklamējas mobilo sakaru nozares reklāmdevēji, jau ilgstoši atrodoties ārpus TOP5.