Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +10 °C
Apmācies
Otrdiena, 5. novembris
Lote, Šarlote

TNS Latvia

Skatītāko TV programmu priekšgalā maijā - Eirovīzija un hokejs

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada maija skatītāko TV programmu TOP 20, kurā dominē Eirovīzijas dziesmu konkursa pārraides un translācijas no pasaules hokeja čempionāta.Maija skatītāko TV programmu pirmajā vietā ierindojies 60.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 16,4% jeb 324,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā - Eirovīzijas dziesmu konkursa 2. pusfināls kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,8% jeb 271,9 tūkstoši skatītāju.

Internetu regulāri lieto 68% Latvijas iedzīvotāju

68% Latvijas iedzīvotāju internetu lieto regulāri, savukārt 2015. gada pavasarī vismaz reizi mēnesī internetu ir izmantojuši vidēji 77% jeb 1 285 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, noskaidrots TNS veiktajā pētījumā. 

Gada laikā TV rādīto reklāmu skaits pieaudzis par 16%

__ Maijā TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 19%, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 3%, kopumā nodrošinot 16% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, norāda TNS Latvia mārketinga vadītāja Laura Vendele.

Aug visa veida reklāmas apjomi

Šā gada oktobrī, salīdzinot ar situāciju pirms gada, reklāmas apjoms pieaudzis visās mediju grupās, salīdzinot ar 2010. gadu, liecina TNS Latvia veiktais pētījums. Reklāmas apjoms audzis gan rēķinot pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, gan vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm.

Novembrī skatītākais telekanāls - TV3

Skatītākais televīzijas kanāls šī gada novembrī bijis TV3, kura vērošanai veltīti 14,2% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras _TNS Latvia _dati. 

39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju tuvāko trīs mēnešu laikā plāno apmeklēt teātri

39% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem tuvāko trīs mēnešu laikā plāno apmeklēt kādu teātra izrādi, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes" šā gada septembrī veiktais pētījums.16% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju noteikti plāno, savukārt 23% drīzāk plāno tuvāko trīs mēnešu laikā noskatīties kādu teātra izrādi.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide