Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Otrdiena, 5. novembris
Lote, Šarlote

Aug visa veida reklāmas apjomi

Šā gada oktobrī, salīdzinot ar situāciju pirms gada, reklāmas apjoms pieaudzis visās mediju grupās, salīdzinot ar 2010. gadu, liecina TNS Latvia veiktais pētījums. Reklāmas apjoms audzis gan rēķinot pēc preses laukuma kvadrātcentimetros, gan vides laukuma kvadrātmetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm.

Stabila pieauguma tendence jau kopš jūlija turpinās radio reklāmā, norāda TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters. Šogad radio noraidīts par 32 % vairāk reklāmas nekā pagājušā gada oktobrī. Oktobris arī ir pirmais mēnesis kopš maija, kad pieaugums konstatēts visās mediju grupās.

Televīzijā kopā 2011. gada oktobrī noraidītas 38 703 minūtes reklāmas, kas ir par 1 % vairāk nekā 2010. gada oktobrī. Šī gada oktobrī ir reģistrētas 119 548 reklāmas, kas skaita ziņā ir par 4 % vairāk nekā šajā periodā pagājušajā gadā. Televīzijas lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Procter & Gamble, Tele2, Henkel, Rimi un Kraft Foods. Reklamētākie zīmoli televīzijā – Maxima, Rimi, Zelta Zivtiņa, Lattelecom un Bite.

Savukārt avīzēs 2011. gada oktobrī reklāmas apjoms sasniedza 522 216 cm². Salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros tajos pašos medijos avīžu reklāmu apjoms ir pieaudzis par 4 %, bet avīžu reklāmu skaits šajā periodā, samazinājies par 4 %. Kopējais reģistrēto reklāmu skaits oktobrī sasniedza 5 244 reklāmas. Lielākie reklāmdevēji avīzēs pēc reklāmas laukuma oktobrī bija Prisma Peremarket, Toyota Baltic, Kw Bruun Baltic, Makroentertainment un BDG. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prisma, Peugeot, Nissan, Volkswagen un Hipotēku banka.

Reklāmas apjoms žurnālos 2011. gada oktobrī, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir palielinājies par 18 %, sasniedzot 641 404 cm². Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā pieaudzis par 6 % - žurnālos oktobrī izvietotas 1 648 dažādas reklāmas. Lielākie reklāmdevēji žurnālos bija Procter & Gamble, L'Oreal, Tallink, Laima un Dīksna. Reklamētākie zīmoli žurnālos – Tallink, Rīga Plaza, Laima, L'Oreal un iRobot.

Radio reklāmas apjoms 2011. gada oktobrī bija 20 564 minūtesjeb par 32 % vairāk kā pirms gada. Reklāmu skaits arī pieaudzis par 32 % - radio noraidītas 45 080 reklāmas. Oktobrī lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Maxima, Texoblock, Cenuklubs.lv, Rimi un BDG. Visvairāk reklamētie zīmoli radio – Maxima, Texoblock, Cenuklubs.lv, Prisma un K-Rauta.

Vidē šī gada oktobrī bija izvietoti 479 202 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 22 % lielāka nekā 2010. gada oktobrī. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 74 966, pieaugot par 29 %. Oktobrī vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, Linstow, Latvijas darba devēju konfederācija, Rimi un Lattelecom. Reklamētākie zīmoli vidē – Tele2, Cik liela ir tava ēna?, Lattelecom, Rimi un Samsung.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses