"Jāatzīst, ka 40 gadu periods ražošanas industrijai ir ļoti ilgs laiks, kas norāda uz attīstību un progresu. Čipsu ražošana Latvijā notiek, sekojot līdzi jaunākajām pasaules tendencēm, un tieši tamdēļ tie kļuvuši par eksportspējīgu un daudzviet pasaulē iecienītu produktu - no visiem Latvijā saražotajiem čipsiem aptuveni 48% tiek eksportēti," stāsta Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms.
Ražošana sākta ar uz Latviju atvestām ražošanas iekārtām, kas Krievijā bijušas norakstītas. Sadarbībā ar Maskavas uzņēmumu Kolos uz iekārtām 1971. gadā kolhozs Ādaži sāka ražot Ādažu čipsu vectētiņu - "kartupeļu salmiņus". Savukārt šobrīd Latvijā ražoto čipsu un sāļo uzkodu sortimentā ir vairāk nekā 30 dažādi produkti.
"40 gadu laikā Ādažu čipsi mainījušies ne tikai vizuāli, bet arī pievērsuši lielu uzmanību receptūrām un ieviešot daudz stingrākus kritērijus produkcijas ražošanai. Piemēram, Ādažu čipsi sastāvā ir samazināts sāls saturs, kā arī izstrādāta produktu līnija Mājas čipsi, kur vispār netiek izmantotas pārtikas piedevas,"norāda Valdis Blūms.
Patlaban Latfood produkcija galvenokārt tiek pārdota Latvijā ar Ādažu čipsi zīmolu, tā čipsus atpazīst arī Azerbaidžānā, bet ar preču zīmi Taffel produkcija tiek tiek eksportēta arī uz Lietuvu, Igauniju, Kazahstānu, Krieviju, Lielbritāniju un Gruziju.