Klientam vairs nav jādodas uz filiāli, un karti var aktivizēt tikai pats klients savā internetbankā.
"2011.gada tendences rāda, ka cilvēki arvien vairāk vēlas izmantot pakalpojumus attālināti – un tas atspoguļojas arī finanšu jomā. Palielinās gan pirkumu skaits internetā un internetbankas lietošana, gan pakalpojumu popularitāte, ko var izmantot ar mobilā telefona palīdzību un citi risinājumi, kuri sniedz iespēju saņemt pakalpojumu neklātienē," saka bankas pārstāve Ināra Tiltiņa.
Visvairāk šo pakalpojumu patlaban izmanto Rīgas, Ventspils, Daugavpils, Valmieras, Valdemārpils un Liepājas pilsētu un rajonu iedzīvotāji. To izvēlas visdažādākā vecuma klienti – no jauniešiem līdz senioriem. Vecākā pakalpojuma saņēmēja nāk no Tukuma puses un viņai ir 86 gadi.
Pieteikt atjaunotās kartes saņemšanu pa pastu bez maksas var Maestro, Visa Electron, Open Classic un Visa Classic debetkaršu īpašnieki. To var izdarīt Swedbank internetbankā privātpersonām sadaļā Manas kartes, kartes saņemšanas filiāļu sarakstā izvēloties iespēju Pa pastu un norādot piegādes adresi Latvijā. Karte tiks nosūtīta uz klienta norādīto adresi vēstulē kopā ar instrukciju, kā karti aktivizēt internetbankā. Karti ir iespējams lietot tikai pēc tās aktivizēšanas internetbankā. PIN kods paliks tāds pats kā iepriekšējai kartei, bet, ja nepieciešams, to bez maksas var nomainīt jebkurā no 377 Swedbank bankomātiem.