Vislabāk ir klājies auto degvielu tirgojošajiem uzņēmumiem, kuri ir spējuši savus pārdošanas apjomus audzēt par 5,9%.
Pārtikas veikalu realizētie apjomi ir par 5,3% lielāki. Šajā sadaļā ar vairāk nekā 30% pieaugumu izceļas specializētie pārtikas un dzērienu veikali, kur liela loma ir alkoholisko dzērienu autletiem, kas pēdējā laikā ir savairojušies kā sēnes pēc lietus un ko zemāku cenu dēļ ļoti iecienījuši kaimiņvalstu iedzīvotāji. Pārējo nepārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmumi pārdošanas apjomus ir spējuši audzēt par 4,7%. Aptaujas rāda, ka mazumtirgotāji diezgan pozitīvi raugās uz apjomu kāpumiem tuvākajos mēnešos. Jaunu tirdzniecības ķēžu ienākšana Latvijā arī ir signāls tam, ka uzņēmumi saskata iespēju te nopelnīt.
Ekonomika turpina spēcīgi augt, kas arvien vairāk atspoguļojas iedzīvotāju maciņos, ļaujot iegādāties arī kādu lielāku pirkumu. Lēnām pieaug interese par mājokļu kreditēšanu, kas veicinās arī pieprasījumu pēc dažādām ar mājokļa iekārtošanu saistītām precēm. Sabiedrības interese par jaunajiem veikaliem varētu īslaicīgi iedot papildu impulsu kopējiem nozares pārdošanas apjomiem. Nozare turpinās stabili augt, tomēr būtiski straujākus pieauguma tempus, nekā redzam šobrīd, būs grūti sasniegt un noturēt, ņemot vērā sarūkošo pircēju skaitu.