Dienvidkorejā 2007. gadā uz laiku bija spēkā noteikumi, ka vietnēm, kuru apmeklētība pārsniedz 100 000, ir obligāti jāpieprasa aktīvi lietotāju (komentētāju un foruma dalībnieku) reģistrēšanās ar viņu īstajiem vārdiem un uzvārdiem. Pētījums deva pārsteidzošus rezultātus - izrādās, ka komentāru saturu šāda prasība praktiski neuzlaboja - aizskarošu, nievājošu, rupju un citā veidā agresīvu komentāru īpatsvars samazinājās par nieka 0,09% (par nožēlu, pētījumā izmantotā metodika nav publiskota).Facebook, Google (YouTube) un citi virtuālās pasaules giganti ir pēdējā laikā sāk prasīt lietotāju īsto identitāti, pamatojot to tieši ar nevēlamu komentāru iznīdēšanu (ja godīgi, tad man arī šāds aizbildinājums šķita gana ticams). Ļoti iespējams, ka pasākuma "sausais atlikums" ir tikai precīzāka reklāmā izmantojama informācija par lietotājiem virtuālās pasaules milžu datu centros.
Obligāta īstā vārda izmantošana komentāros to saturu neuzlabo...
Par spīti Google, Facebook un citu interneta gigantu pēdējā laika tendencei pieprasīt lietotājiem komentāros uzrādīt īsto identitāti, nevis nikus vai svešus vārdus, Dienvidkorejas pieredzes analīze liecina, ka lietotāju uzvedību tiešsaitē tas praktiski neuzlabo...
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.