Pavadītā cetrukšņa zaudējumi ir 1,09 miljardi EUR (766 miljoni Ls), bet pārdošanas apjomi kritušies par 73 %.
Protams, ka šādi rādītāji lielā mērā ir Nokia stratēģiskā kursa maiņa un alianses noslēgšana ar Microsoft, par ko Redmonda esot samaksājusi 250 miljonus dolāru – skaidrs, ka pilnīga produktu portfeļa pārorientācija uz citu OS prasa laiku un to nav iespējams izdarīt pāris mēnešos.
Savu jauno flagmani – Lumia viedtelefonu Nokia izdevies pārdot (interesanti - pārdot gala lietotājam, vai tirdzniecības partneriem un operatoriem?)nedaudz vairāk par 1 miljonu. Nav slikti, taču atcerēsimies, ka pavadītais cetruksnis bija gada labākais laiks tirdzniecībā, un konkurenti šai pašā laika posmā pārdeva krietni vairāk (piemēram, Apple – 37 miljonus iPhone).
Cerams, ka Nokia atgūsies.
Ja ne, tad parādīsies visai drūmi toņi ne tikai pašas Nokia, bet arī Microsoft mobilās OS nākotnes ainā.