Nepieciešams ieviest vienotus kvalitātes standartus grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem, jo pašlaik uzņēmējam, kurš nepārzina grāmatvedības specifiku, nav iespējams gūt pārliecību par grāmatveža profesionālajām zināšanām, uzskata Tildes grāmatvedības sistēmu analītiķe Anda Ziemele.
Turklāt uzņēmējiem, kuri izvēlas lētāko pieejamo grāmatvedības pakalpojumu piedāvājumu, it īpaši jārēķinās ar riskiem kvalitātei. Vēlme ietaupīt uz grāmatvedības pakalpojumu apmaksas rēķina «var rezultēties ļoti nepatīkamās finansiālās un normatīvās sekās. Ikdienā pieļautas neprecizitātes un kļūdas ar laiku kļūst sistemātiskas, tās nākas labot, bet tas prasa papildu laiku un resursus», problēmu raksturo A. Ziemele.