Atsevišķos britu medijos par Lielo Kalē mūri nodēvētā četrus metrus augstā siena kilometra garumā ieskaus galveno ceļu, kas ved uz Kalē ostu. Paredzams, ka to sāks būvēt jau šomēnes un pabeigs līdz gada beigām.
Valsts ministrs imigrācijas lietās Roberts Gudvils teicis, ka ar robežsienas uzcelšanu tiks pastiprināta drošība, ko apdraud migranti no tā dēvētās Džungļu nometnes Kalē pilsētā. Migranti cenšas iekļūt kravas automašīnās, kas kuģos un pa tuneli šķērso Padekalē (Duvras šaurumu) ceļā uz Lielbritāniju.
Kravas automobiļu šoferi, kuriem ikdienā nākas pārciest migrantu iekļūšanu automašīnās un pat viņu uzbrukumus, robežsienas celšanu nodēvējuši par nelietderīgu sabiedrības līdzekļu izlietojumu. Britu pārvadātāju asociācijas (Road Haulage Association) izpilddirektors Ričards Bērnets teicis, ka šo naudu (ap 1,9 miljoniem sterliņu mārciņu) labāk būtu tērēt, lai pastiprinātu drošību uz pievedceļiem ostai.
Pārvadātājus apkalpojošās juridiskās firmas DWF pārstāve Vikija Vudfaina atzīmē, ka Kalē ostu jau ietin dzeloņstiepļu žogi. Lielāka problēma esot policijas apsardzes trūkums: «Kalē reģionā valda haoss, taču tieši pārvadātājiem jāmaksā sods līdz četriem tūkstošiem mārciņu par katru migrantu, ko atrod viņu automašīnās.»