Pirms sezonas sportistam bija finansējums dalībai piecos posmos, turklāt izvēlēti tieši grants seguma posmi, kas Latvijas braucējiem ir pazīstami labāk. Divos tādos posmos - Grieķijā un Igaunijā - Sirmacis svinēja panākumus. Savukārt Portugāles posmā, kur grants segums bija tikai 80% trases, bet pārējā distances daļa bija ar asfalta segumu, kurā braukšana Sirmacim ir mazāk ierasta, viņš izstājās tehnisku problēmu dēļ, lai gan pēc pirmās dienas bija otrais.
No atlikušajiem četriem posmiem divi (Polijā un Čehijā) ir ar asfalta segumu, un kādā no tiem vēlas startēt arī Sirmacis, lai uzlabotu savas izredzes izcīnīt čempiona titulu. Tiesa, daudz reālāks šķiet vicečempiona gods, jo pašreizējais līderis Kajetans Kajetanovičs no Polijas iekrājis par 42 punktiem vairāk. Lai apsteigtu viņu, Sirmacim vairākkārt jāuzvar pašam un jācer arī uz poļa izstāšanos kādā no sacensībām.
Dīvaini gan šķiet, ka tiek lūgta nauda tagad, kad būtu jābūt pieejamiem līdzekļiem, kas paredzēti dalībai Latvijas un Kipras posmos. Ja viņš izmantotu tam paredzēto naudu startam Polijā un tur nopelnītu kopvērtējuma punktus, nevis, piemēram, izstātos, tad varētu meklēt papildu līdzekļus dalībai pēdējā posmā, kad izredzes uz uzvaru kopvērtējumā būtu skaidrākas. SRT pārstāvis Ģirts Krūzmanis skaidro, ka tas nav iespējams, jo pirms sezonas ar sponsoriem panākta vienošanās par dalību konkrētajos piecos posmos, bet dalībai citās sacensībās jāizmanto citi līdzekļi.
Triumfs ERČ debijas gadā pilnpiedziņas klasē būtu trekns ieraksts sportista karjerā, kas palīdzētu īstenot Sirmača galveno sapni - startēšanu pasaules rallija čempionātā WRC prestižākajā klasē, kurā latvieši vēl nav braukuši.