Labā prakse, kā raksta medijs Forbes, norāda, ka nepieciešama papildu informācija, kas lietotājiem varētu likties interesanta, un labākajos gadījumos ar rakstu dalīsies pat tie, kas nav ieinteresēti produktā. Tāpat šādi raksti palīdz interneta lietotājiem atrast bloga autora lapu. Turklāt regulāra izteikšanās par kādu tēmu var pat palīdzēt kļūt par autoritāti noteiktā sfērā. Tiek pieminēts arī arguments, ka blogs zīmolu var padarīt auditorijas acīs cilvēciskāku, tādējādi, protams, palīdzot tam konkurēt tirgū.
Par pozitīvo efektu viedokļi tomēr nav viennozīmīgi - blogu nelielā popularitāte Latvijā varētu liecināt, ka mūsu valsts iedzīvotājiem šī informācija nav gana interesanta vai arī uzņēmumiem neatmaksājas ieguldīt lielas investīcijas šādu blogu izveidošanā. Tomēr ir pozitīvi izņēmumi, piemēram, tūrisma uzņēmuma Jēkaba ceļojumi veidotais blogs. Tā mērķis, kā Dienai skaidro bloga redaktore Olita Liepiņa, ir «ieinteresēt cilvēkus ceļot. Iekārdināt un pat palīdzēt pieņemt lēmumu beidzot aizbraukt uz savu sapņu galamērķi. Noteikti viens no mērķiem ir arī izziņas kritērijs - lasot par citu cilvēku ceļojumiem, var uzzināt daudz jauna par kādu tālu un nezināmu zemi.» Esot arī vēlme cilvēkiem sniegt padomus, kas saistīti ar ceļošanu. Lai gan nav konkrētu datu, vai bloga raksti palīdzējuši kādam pieņemt lēmumu par došanos konkrētā ceļojumā, O. Liepiņa ir pārliecināta, ka pozitīvs efekts blogam noteikti ir. Turklāt klientiem, kas interesējas par kādu noteiktu galamērķi, tiek ieteikts palasīt par to arī blogā.
Sporta preču veikals MySport savā interneta lapā uztur sadaļu Raksti, kas veltīta dažādām ar sportu saistītām tēmām, tomēr uzņēmuma pārstāvis Lauris Purniņš, kurš atbild par šo sadaļu, nav pilnīgi pārliecināts par rakstu un biznesa izaugsmes saikni. «To, vai šie raksti palīdz pārdot preces, izmērīt nav iespējams. Droši vien, ja atdevi no rakstiem varētu izmērīt, mēs publicētu rakstus biežāk. Pašlaik publicējam rakstus tad, kad ir brīvs brīdis ko uzrakstīt. Cenšamies ielikt sezonai atbilstošu rakstu,» Dienai skaidro L. Purniņš. Rakstu temati tiek izvēlēti, pamatojoties uz pircēju biežāk uzdotajiem jautājumiem MySport veikalos.
Ir uzņēmumi, kas veido sadarbību ar pieredzējušiem blogeriem, piemēram, Apgāds Zvaigzne ABC grāmatu popularizēšanai gan savos veikalos, gan interneta vietnē izmanto grāmatu blogeru recenzijās teikto. Savukārt interneta veikals 1A.LV mēdz veidot videoblogus, kuros sabiedrībā pazīstami cilvēki dalās pārdomās par viņiem testēšanai iedoto tehniku. Šāda prakse ir kļuvusi visai populāra arī ārzemēs. Piemēram, dažādi ASV grāmatu izdevēji ļauj blogeriem «apmaiņā pret recenziju» izlasīt kādu ilgi gaidītu grāmatu, pirms tā ir iznākusi, līdzīgi notiek arī ar kinofilmām, datorspēlēm un tehnoloģiju jaunumiem.
Jāpiebilst, ka blogu izveidot nav grūti, atliek tikai reģistrēties kādā no servisiem, piemēram, Wordpress, Blogspot un Tumblr, un veidot savu blogu. Sarežģītāk ir, ja nepieciešams blogu savienot ar mājaslapu vai to izveidot mājaslapā. Tad nepieciešamas zināšanas mājaslapas administrēšanā vai jālūdz palīdzība mājaslapas uzturētājam.