Reisa Barselona-Diseldorfa lidmašīna ietriecās klintīs ar ātrumu ap 700-800 km/h, nogalinot 150 cilvēku. Glābēju komandas notikuma vietai var piekļūt tikai ar helikopteriem, lai gan solīts, ka varbūt jau otrdien varēs izmantot steigšus uzbūvēto ceļu, kas ļaus piekļūt klintīm ar apvidus automašīnām. Bojāgājušo mirstīgo atlieku fragmentu un lidmašīnas atlūzu meklēšanu apgrūtina tas, ka klinšu nogāzes ir 40-60 grādu stāvas.
Mirstīgo atlieku fragmenti ar helikopteriem tiek nogādāti netālu esošajā pilsētiņā, kur 50 cilvēku liela tieslietu medicīnas ekspertu, dentistu un identificēšanas speciālistu komanda tos sagatavo nosūtīšanai uz laboratoriju Parīzes tuvumā. Tur tie tiks salīdzināti ar DNS paraugiem, kas iegūti no bojāgājušo tuviniekiem. Pašlaik ir atrasti 400-600 fragmentu, identificējot 78 atšķirīgu cilvēku DNS. Francijas policijas kriminālās izpētes institūta direktors Patriks Turons pastāstījis, ka katastrofu gadījumos parasti ap 90% identificēšanas tiekot paveikta, izmantojot bojāgājušo zobu stāvokļa kartes, taču šoreiz būs vairāk jāpaļaujas uz DNS salīdzināšanu, jo nav atrasts neviens ķermenis.
Lufthansa menedžeris Kajs Kratkijs paudis bažas, ka otra lidmašīnas melnā kaste - lidojuma parametru reģistrators -, iespējams, ir ļoti bojāta, jo nepārraida lokācijas signālu, ziņo Thelocal.de. Melnā kaste, kurā fiksētas sarunas lidotāju kabīnē, ir atrasta. Tās satura analīze ļāva Francijas prokuratūrai izdarīt secinājumu, ka A. Lubics nobloķēja kabīnes durvis pēc kapteiņa aiziešanas uz tualeti un vairs neielaida viņu atpakaļ. Audioieraksta fragmentus nedēļas nogalē publiskoja laikraksts Bild. Tajos dzirdami kapteiņa aicinājumi atvērt durvis, mēģinājumi tās uzlauzt, sitot ar metālisku priekšmetu, kā arī pasažieru kliedzieni.