Artis Svece, punctummagazine.lv
Īstenībā meklējam nevis veiksmi vai laimi, bet gan domāšanas veidu un ieradumus, kam ir potenciāls mūs pie šī emocionālā stāvokļa aizvest.
Patrīcija M. Keiša, Satori
Brīžiem valsts rīkojas neizskaidrojami muļķīgi. Piemēram, manam uzņēmumam bija veikals, kurš atradās Rīgas centrā, Elizabetes ielā. Viss bija labi līdz brīdim, kad Valsts nekustamie īpašumi nolēma paaugstināt nomas maksu. Ātri aprēķināju un sapratu, ka jaunā nomas maksa ir neadekvāti augsta. Ar manu biznesu to atpelnīt nebija iespējams. Lai neciestu zaudējumus, pieņēmu lēmumu šo veikalu slēgt. Pēc tam pāris gadu veikala telpas stāvēja tukšas.
Raimonds Gerkens, Db.lv
Ja es mācību procesu salīdzinātu ar pastaigu vai ceļojumu, tad skolotājam jābūt skaidram mērķim, kurp viņš nonāks beigās. Viņš ir gids, kas vada uz rezultātu, un tam jābūt saistošam visiem spēlētājiem - skolotājiem jāprot saslēgties ne tikai ar skolēniem, bet arī ar saviem kolēģiem - pedagogiem un saņemt skolas vadības atbalstu.
Baiba Moļņika, UNESCO Latvijas Nacionālās komisijas ģenerālsekretāre, LVportals