Jusi Halla-Aho, Eiropas Parlamenta deputāts no Somijas, LA.lv
Principā pasauli pārmaina emocionāli lēmumi. Pragmatiskie argumenti ir analītiskā daļa, kas sniedz skaidrojumu, kāpēc esam tur, kur esam. To visu var ar cipariem vai kā citādi izskaidrot. Bet grūdienus dod emocionāli lēmumi.
Uldis Pīlēns, arhitekts, Arterritory.com
Daži apgalvo, ka mēs dzīvojam drīzāk reklāmas telpā, uzskatot, ka no šiem vēstījumiem varam smelties mūsu identitātes, un tieši globālais patēriņš nivelē nācijas atšķirības. Tie, kam ir iespēja ceļot un kas ceļo bieži, iespējams, pamanījuši, ka pēdējā laikā pasaule kļuvusi nedaudz garlaicīga, jo visapkārt ir vieni un tie paši patēriņa vēstījumi.
Deniss Hanovs, Punctummagazine.lv
Dažādu vēstures līkloču dēļ Latvijā joprojām daudzi par valsti runā trešajā personā - es un valsts, nevis - es arī esmu valsts.
Dace Melbārde, kultūras ministre, Lsm.lv