Pieslēgumu skaits 2016. gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar atbilstošu iepriekšējā gada periodu, pieaudzis par 15 000 un sasniedzis 1 125 000, informē LMT pārstāve Elīna Lidere un norāda, ka LMT apgrozījums šajā pašā periodā audzis par sešiem miljoniem eiro un sasniedzis 44,2 miljonus eiro, savukārt EBITDA jeb peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem augusi par 935 tūkstošiem eiro, salīdzinot ar 2015. gada pirmo ceturksni, un sasniegusi 14,5 miljonus eiro.
«Latvijas patērētāji novērtē LMT mobilo sakaru pakalpojumu pieejamību, kvalitāti un pakalpojumu inovācijas. Tas atspoguļojas arī mūsu klientu skaita un apgrozījuma pieaugumā,» norāda LMT prezidents Juris Binde.
LMT prezidents arī uzsver: «Spēcīgas konkurences apstākļos spējam nodrošināt plašāko un ātrāko 4G tīklu gan Rīgā, gan visā Latvijā un jau šobrīd veicam tīkla infrastruktūras sagatavošanu 5G tīklam. 2016. gada pirmajā ceturksnī esam pieteikuši un šogad piedāvāsim klientiem arī jaunu pakalpojumu kategoriju informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozarē - LMT mājas viedtelevīziju. Tādējādi LMT nodrošinās jaunas iespējas TV pakalpojumu tirgū, paplašinot TV skatītāju izvēli un pieeju daudzveidīgam globālajam un vietējam televīzijas saturam.»
Šā gada pirmajā ceturksnī LMT arī turpināja attīstīt mobilo televīziju LMT Straume, parādot skatītājiem vairāk nekā 100 būtisku sporta, kultūras, izglītības un izklaides notikumu tiešraidē, ko noskatījušies vairāk nekā 300 000 cilvēku.