"Clean R" sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Auziņa aģentūrai LETA pavēstīja, ka pēc vairāk nekā 15 gadu sekmīgas darbības telpu uzkopšanas jomā "Clean R" veic uzņēmuma reorganizāciju, nodalot šo biznesa virzienu jaunizveidotajā meitasuzņēmumā "Vizii". Reorganizācija notiek atbilstoši "Clean R" stratēģiskajam mērķim pakāpeniski uzņēmumu profilēt fokusētos biznesa virzienos, lai klientiem elastīgāk nodrošinātu augsti profesionālus pakalpojumus dažādos vides pakalpojumu segmentos. "Vizii" biznesa mērķis ir precīzāk pozicionēties un attīstīties telpu uzkopšanā un īpašumu apsaimniekošanā.
Pēc Auziņas teiktā, telpu uzkopšana pērn bija trešais lielākais vides pakalpojumu uzņēmuma "Clean R" biznesa virziens. Tā apgrozījums 2020.gadā bija 6,3 miljoni eiro. "Vizii" strādā vairāk nekā 650 darbinieku, kuri ik dienas uzkopj ap pusmiljons kvadrātmetru vairāk nekā 450 klientiem visā Latvijā.
""Vizii" ambīcija ir kļūt par nozares līderi un kvalitātes standarta noteicēju Latvijā, rūpējoties ne vien par savu, bet visas nozares izaugsmi. Mēs turpināsim "Clean R" uzsākto darbu pie telpu uzkopšanas segmenta sakārtošanas, lai tirgus atbrīvotos no nelegāliem un puslegāliem komersantiem, kas sagādā galvassāpes klientiem un budžeta iztrūkumu valstij," sacīja Uzulnieks.
Tāpat "Vizii" mērķis, pēc viņa teiktā, ir kļūt par inovāciju nesēju īpašumu apsaimniekošanas jomā, lai klientiem pakalpojumus nodrošinātu vēl augstākā līmenī un operatīvāk.""Vizii" ir "Clean R" grupas uzņēmums, kas mums ļauj klientiem operatīvi nodrošināt arī visus mātesuzņēmuma pakalpojumus. Esam liels partneris ar visu "Clean R" pakalpojumu grozu, kas orientējas uz lieliem klientiem, kuriem ir nepieciešams plašs pakalpojumu klāsts," teica Uzulnieks.
Pasākumā trešdien "Clean R" prezentēja arī uzņēmuma vizuālās identitātes maiņu.
Kā atklāja "Clean R" valdes locekle Linda Rirdance, kompānija Covid-19 pandēmijas laikā ir kļuvusi spilgtāka un pamanāmāka, un ļoti daudz ko darījusi vides aizsardzības jomā. Līdz ar vizuālās identitātes maiņu uzņēmums skaidri esot pārdefinējis savu vīziju un misiju.
"Mums ir svarīgi pateikt, ka esam zaļā kursa līderis, vēlamies sakārtot cilvēka un vides attiecības un caur šo panākt klimata neitralitāti," sacīja Rirdance.
Pēc viņas teiktā, uzņēmums vēlas arī vairāk akcentēt, ka "Clean R" nenodarbojas tikai ar atkritumu apsaimniekošanu, bet uzņēmumu grupā ir arī citas kompānijas.
Savukārt, komentējot "Vizii" izveidi, viņa atklāja, ka jaundibinātās kompānijas viens no mērķiem būs arī kopā ar Valsts ieņēmumu dienestu cīnīties pret ēnu ekonomiku nozarē. Šajā ziņā "Clean R" esot daudz ko paveicis jau iepriekš.
Jau vēstīts, ka "Clean R" vienīgais īpašnieks - AS "TAK investīcijas" - šogad 14.maijā nolēma veikt "Clean R" reorganizāciju, daļu "Clean R" mantas nododot jaundibināmai kompānijai.
Jaunais uzņēmums izveidots, atdalot to no "Clean R". Kompānija reģistrēta 1.septembrī, un tās pamatkapitāls ir 500 000 eiro. "Clean R" ir vienīgais "Vizii" īpašnieks, bet patiesais labuma guvējs ir Guntars Kokorevičs.
"Vizii" valdē iecelta Dace Šakena un Uzulnieks.
Uzņēmums tika izveidots ar nosaukumu "Clean R īpašuma uzturēšana", tomēr 2.septembrī tas mainījis nosaukumu uz "Vizii".
"Vizii" ir "Clean R" telpu uzkopšanas biznesa 100% saistību pārņēmējs. Uzņēmums nodrošina uzkopšanu vairumtirdzniecības, mazumtirdzniecības un ražošanas objektos, ārstniecības iestādēs un sociālās aprūpes centros, izglītības iestādēs un lielas noslodzes publiskajās telpās. "Vizii" uzkopj arī sabiedriskos transportlīdzekļus gan pie klienta, gan savā tehniskajā centrā. Uzņēmums arī veic specifisku dezinfekciju ar specializētajiem līdzekļiem pie klientiem, kuru telpās bijis ar Covid-19 inficēts cilvēks.
Ziņots arī, ka "Clean R" pagājušajā gadā strādāja ar 41,028 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,3% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 43,2% un bija 4,407 miljoni eiro. Uzņēmums reģistrēts 2004.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,2 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir AS "TAK investīcijas", bet patiesais labuma guvējs - Kokorevičs.