Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Nokasītā velojosla

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
velos
v
http://lostworlds.lv/go.php?1139587002
Jānis
J
Vnk uzkrāsot velojoslu ir tas pats, ko RD izdarīja Lāčplēša u.c. ielās. Nu, nebija Brīvības ielā vietas blakus 4 autobusiem / trolejbusiem un vēl 2 velojoslām, braukšanai abos virzienos.
Rižskijs
R
Starp auto sastrēgumiem un velosipēdistu sastrēgumiem jāizvēlas mazākais ļaunums Domei.
Kāda starpība
K
Man liekas ka Brīvības ielā nav nepieciešama velojosla, labāk lai kādā no blakus ielām to ierīko. Brīvības ielai pārāk liela satiksme lai ar tādām muļķībām nodarbotos.
Ģirts
Ģ
Vienam citātam gan gribu opēt: "dzirdam vien plānus par velosipēdistu un gājēju kopīgi lietotu ietvju izveidi kaut kur perifērijā, kur tas nevienam netraucē un vismaz ikdienā ar divriteni uz darbu braucošajiem arī nav nepieciešams." Nav jau tā, ka visi velosipēdisti dzīvo vai strādā centrā, daudzi gan dzīvo, gan strādā perifērijā un centram cauri nebrauc. Tāpēc nevajag noniecināt vajadzību pēc veloceliņiem arī perifērijā. Kā arī daudzi velo labprāt lieto atpūtai, bet ne braukšanai uz darbu. Man, piemēram, svarīgāks par velo celiņu Brīvības ielā, bez kura var tīri labi izlīdzēties, liekas drošs veloceliņš paralēli Jaunciema gatvei ap Ķīšezeru un gar Daugavgrīvas šoseju uz Bolderāju.
Tavs vārds
T
Satiksmes departamenta teiktais par nedrošību, kuras dēļ tik steidzami novāca, ir diezgan dīvains. Ar joslu tā vieta kļuva krietni drošāka. Un josla pat platāka nekā tās, kas Elizabetes vai Lāčplēša ielās — ko tad paši taisa tik nedrošas, tās arī kasīs nost? Gribētos jau, lai būtu ar bortiņu vai stabiņiem atdalītas, bet arī vienkārši uzkrāsotas drošību pamatīgi uzlabo. Tās nelegālās, starp citu, esot krāsotas vadoties pēc pašas Domes rasējumiem, kas jau trīs gadus mētājas plauktos un netiek likti lietā.
ikdienas braucēja
i
Kopumā es atbalstu, ka lietas risina profesionāļi, tomēr viņiem būtu vērts noskaidrot arī regulāro velobraucēju viedokli. Šo posmu veicu ikdienā, un zinu, ka tas mēdz sagādāt pārsteigumus. Tieši šodien, braucot pa ietvi blakus nokasītajai joslai, ieripoju no pagalma izbraucošā mašīnā. Šoferīti vainot tur pat nevar - redzamība tur ir nekāda! Manuprāt, centra virzienā posmā Tallinas-Matīsa iela nevajadzētu atļaut stāvēt automašīnām, tad izbrīvētos vieta velosipēdistiem.
  • 0
  • 1
Raimonds
R
Nevajag strēbt karstu, satiksme ir pārāk sensitīva lieta, lai tajā jauktos sabiedrība ar savām idejām. Labāk, lai to plāno profesionāļi, kuri precīzi zina, cik kurā minūtē ir auto. Malači, protams, ka pievērš uzmanību problēmai.
onka -> Druvā minūte dārga
o
Jūs esat izcils piemērs tam, ka cilvēkam no malas nevajadzētu jaukties satiksmes plānošanā.
  • 4
  • 1
Kaspars
K
Sabiedrības "eksperti" taču ir visgudrākie visās jomās. Bez zināšanām, bez izpratnes, bez pieredzes, bet tāpat ievieto sevi ekspertu līmenī, lai mācītu nozares profesionāļus. Tādi arī ķirurgiem varētu pamācīt, kā labāk operēt.
  • 10
  • 3
Druvā minūte dārga
D
Kas to būtu domājis, ka velo joslu izveidei svarīgi zināt, cik katrā minūtē ir auto. Pastāsti lūdzu, kā mainās velo joslas, ja minūtē ir a)10 auto; b) 20 auto?
  • 5
  • 10
Kristaps
K
Rīgas domes satiksmes departamenta "profesionāļi" ?
  • 11
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē