Mudina uzņēmumus samazināt iepakojuma daudzumu, domājot par vidi
Jautājums, kā samazināt iepakojuma daudzumu mazumtirdzniecībā, produktu ražošanā, kā arī sabiedriskajā ēdināšanā, kļūst aizvien aktuālāks. Lai gan vides aizstāvji norāda, ka šajā ziņā netiek darīts pietiekami daudz, uzņēmumos uzskata, ka attiecīgi procesi jau sākušies. Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas padomes priekšsēdētāja Ināra Šure uzsver, ka jau pašlaik uzņēmumi domā, ka samazināt iepakojuma daudzumu un piedāvāt videi draudzīgākus risinājumus.
Iepakojums piemērojas e-komercijai
Patlaban aizvien populārāka kļūst iepirkšanās internetā. Pircēji e-veikalos iegādājas daudzas, dažādas preces, pat pārtikas produktus ikdienas maltītēm, pirkumus redzot vienīgi interneta mājaslapā, un ne vienmēr pēta preces iepakojumu.
Taču līdz ar vajadzību transportēt pirkumus, arvien svarīgāka kļūst iepakojuma loma, it īpaši, no preces aizsardzības viedokļa. Iepakojumam produkts ir jāpasargā visu transportēšanas laiku, jo patērētājs iegādāto preci vēlas saņemt ideālā kvalitātē nevis piegādes laikā deformētu vai citādi cietušu.
Iesaiņojums - dāvanas pievienotā vērtība
"Dāvanu saiņošana liecina par attieksmi pret cilvēkiem un apkārtējo pasauli. Gluži tāpat kā ar ziedu valodu – kādus ziedus izvēlamies pasniegt konkrētajā notikumā un konkrētajam cilvēkam, tāpat arī ar iesaiņojumu sniedzam informāciju. Dāvanas sarūpēšana ir patīkams un atbildīgs process, bet tās iesaiņošana ir kā meditācija," uzsver ziedu salona Elizete īpašniece Sanita Cipruse.