Tostarp 44,5% no pagājušajā gadā lidostā apkalpotajām aviokravām bija pasta sūtījumi.
Lidostas Rīga valdes priekšsēdētāja Ilona Līce norādīja, ka kravu segmenta attīstība ir viena no lidostas prioritātēm.
"Pērn lidostā tika sākta jauna kravu perona būvniecība, kas ļaus lidostai Rīga dubultot kapacitāti kravu apkalpošanas jomā un padarīs Rīgas lidostu pievilcīgāku gaisa kravu pārvadātājiem no visas pasaules," pauda Līce, piebilstot, ka pērnā gada nogalē lidosta arī noslēdza līgumu ar starptautisko loģistikas kompāniju DHL, kas paredz lidostā Rīga izbūvēt vienu no modernākajiem sūtījumu apstrādes un loģistikas centriem Eiropā.
Sadarbībā ar investoriem un starptautiskās aviācijas loģistikas ekspertiem iecerēts arī attīstīt multifunkcionālu kravu loģistikas centru.
"Lai paplašinātu Rīgas maršrutu tīklu jaunos tirgos, 2020.gadā lidosta turpinās darbu pie tālsatiksmes lidojumu attīstības gan pasažieru, gan kravu segmentā," minēja Līce, piebilstot, ka lidostas Rīga mērķa tirgi ir ASV, Ķīna un citas Āzijas reģiona valstis.
Tāpat viņa atzīmēja, ka pērn sākta regulāra kravu pārvadājumu programma no Ķīnas.
Jau vēstīts, ka 2018.gadā lidostā Rīga apkalpoja 28 256 tonnas kravu, kas ir par 10,7% vairāk nekā 2017.gadā.
Starptautiskā lidosta Rīga ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.