Galvenais ir attieksme
Ziedu salona Elizete īpašniece Sanita Cipruse uzskata, ka dāvanas noformējumam jābūt tikpat vērtīgam kā dāvanai pašai. "Ar to es nedomāju naudas ziņā, bet gan – iesaiņošanas kvalitāti," skaidro Sanita Cipruse un turpina: "Dāvanu saiņošana liecina par attieksmi pret cilvēkiem un apkārtējo pasauli. Gluži tāpat kā ar ziedu valodu – kādus ziedus izvēlamies pasniegt konkrētajā notikumā un konkrētajam cilvēkam, tāpat arī ar iesaiņojumu sniedzam informāciju."
Visērtāk un visātrāk dāvanu ielikt maisiņā, bet arī to izvēloties, var atrast piemērotas krāsas, zīmējumu. Cipruse zina stāstīt, ka klienti, ietinamā papīra krāsas izvēloties, nevilšus ietekmējas no sezonas. Tagad, ziemā, izvēlē dominē vēsākie toņi, bet, piemēram, rudenī tie ir siltie toņi, var pievienot dekorējumam kaut vai rudens lapu, kastani vai pīlādžu čemuru. Krāsa mainās arī atkarībā no svētkiem. Valentīndiena – rozā un sarkana. 8. marts – jau pavasarīgāki toņi. "Tajā pavasara brīdī, kad apkārt vēl ir pelēks, cilvēki izslāpuši pēc krāsām, un enerģiju dod dzeltenā un zaļā krāsa," uzskata salona Elizete īpašniece.
Iepakojuma noformējumā dominē tās pašas krāsas, kādas ir apģērbu modē, un pēc Pantone krāsu institūta informācijas šopavasar moderns ir rožu pelēkais, ultravioletais un ķirštomātiņu tonis. Tiek nosauktas arī tādas krāsas kā ķiršu vīna krāsa, vilka pelēkā krāsa un zelta retrīvera krāsa. Taču Cipruse iesaka ņemt vērā arī apdāvināmā gaumi un izvēlēties tieši viņam tīkamāko krāsu gammu.
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena pirmdienas, 5. marta, numurā! Ja turpmāk vēlaties Dienas publikācijas lasīt drukātā formātā, laikrakstu iespējams abonēt ŠEIT!