Lai gan Latvijas uzņēmējus pārsvarā interesē tradicionālie eksporta tirgi - Eiropas Savienības dalībvalstis un Krievija, tomēr arvien jūtamāk pieaug interese arī par tāliem, līdz šim maz apgūtiem un eksotiskiem tirgiem. Daudzi uzņēmēji sapratuši, ka bez mērķtiecīgas un sistemātiskas jaunu tirgu apguves attīstīt biznesu ir grūti un nereti pat neiespējami.
Uzņēmējiem Latvijā jārēķinās ar neapstrīdamo biznesa patiesību – jo mazāks tirgus, jo pašiem uzņēmuma vadītājiem nepieciešamas plašākas zināšanas, norāda eksperti. It īpaši svarīga kļuvusi modernu informācijas tehnoloģiju apguve. Patlaban ir daudz dažādu iespēju moderno tehnoloģiju ieviešanā, tomēr biznesa vides analītiķi secinājuši, ka mūsdienīgāk strādāt traucē gan pašu uzņēmēju, gan arī darbinieku aizspriedumi un lūkošanās pagātnē.
Uzņēmējs un privātais investors Uldis Salzirnis stāsta par ko, kā projektos ieraudzīt veiksmes potenciālu un par to, ka tic inovatīvu uzņēmumu uzplaukumam Latvijā.
Ģimenes uzņēmuma Lampu dizaina darbnīca vadītāji iecerējuši apvienot Vidzemes reģiona prasmīgākos amatniekus un šo amatnieku talantus, taču atzīst, ka atrast domubiedrus nemaz nav vienkārši.