Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 21. septembris
Matīss, Modris, Mariss

"Stendera" Bērziņš: Latvijas biznesa vide joprojām mācās, kā jāstrādā tirgus ekonomikā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bērziņš II
B
Pasūtītājs ne vienmēr var diktēt noteikumus un spiest cenu uz leju. ja pa pasauli aiziet ziņa, ka Bērziņš ir kašķīgs pasūtītājs, neviens normāls celtnieks ar viņu nestrādās pat šajos laikos. Tā kā neko darīt, vai nu maksāt kārtīgi, vai nu sūkstīties presē
Valerijs
V
VOTĀ- Bērziņ !! Tagad Tu zini, kas esi un kāpēc viss notiek tā !! VISU patiesību uzzināji par sevi ??!! :)
XXL
X
Domāju, ka konkurss par betonēšanu noritēja bez reālas pirmās dokumentācijas atsūtīšanas betonētājiem. Sorry, kāpēc lai es tērētu laiku piedaloties aptaujā? __________________________________________________ Latvijas uzņēmēja domu gājiens visā savā krāšņumā. No kurienes vispār doma, ka klients zin kā notiek konkursi Tavā nozarē? Viņš ražo ziepes un dara to sasodīti labi. Kāpēc viņam pārzināt betonēšanas lietas? Uzraksti viņam normālu e-pastu, kurā izskaidro kas un kā notiek cik laika prasa un kā veidojas cena. Šādu skaidrojošo vēstuli var vienreiz uzrakstīt sūtīt visiem klientiem. un un viņi Tev būs pateicīgi!
lenais
l
Tas, ka paša uzņēmuma iepirkumu daļā valda pilnīgs "sajukums" (negribas lietot krievisko vārdu) ir fakts, zinu no pieredzes. Rodas iepaids, ka iepirkumu daļai ir viens pamatuzdevums - kā izčakarēt piegādātāju. Bērziņa kunkam jāsaprot, ka - Latvija ir mazs dīķītis, un viņa uzņēmuma slava kā "difficult customer", vai: "tježolij pasažir" ir gājusi plašumā. Tādēļ nevajag brīnīties par potenciālo pakalpojumu sniedzēju (ne)atsaucību....
dd
d
tas beerzinsh gan iedomiigs..ja savaam paardeveejaam maksa minimaalo algu,tagad iedomaajas,ka betonee svinjam arii par pusdienaam un glaazi limonaades?..nee veciit,jauns skukjis,kuru uztur mamma un teetis,var atljauties pie tevis vergot..betoneetaajam vajag vairaak naudas dziivoshanai..un pie shaada fiziska daraba ta sbetoneetaajs dienaa apeed par 6 latiem..bet tu jau nemaz vairaak nemaksaa..sanaak,ka esi vergturis-kas nostraadina par pusdienas tiesu..pretiigi muusu uznjeemeeji..
Jā, jā..
J
Viena lieta, kas ir novērojama Latvijas uzņēmējiem - liels vairums no viņiem ir slimi un ar psiholoģiskām novirzēm. Patiesībā brīnums, ka pie šādiem tirāniem, fantazētājiem un visādi citādi no realitātes attālinātiem kadriem kāds vispār strādā.
Jā, jā..
J
Atceros, lasīju, ka B.Geits pirmo kontraktu laikā kavēja termiņus un japāņi esot sūtījuši savu pārstāvi, kurš katru dienu sekoja, lai pasūtījums kustētos uz priekšu. Tā ka nevajag pārspīlēt, stāstot pasakas par to, ka citur pasaulē ir kaut kas īpašs.. arī citur tiek kavēti termiņi, darbi netiek izpildīti paredzētajā apjomā utt. Starp citu, vai kāds, kas pieteicies darbam pie Stendera, var pateikt, ka pat negatīvas atbildes gadījumā ir saņēmis atbildi? Vai tik nebūs bijis tas pats klusums, par kuru te biznesmenītis pukojas? :D
fiksais
f
Vai pats neesi "melnajā'sarakstā, respektīvi uzņēmums, kurš kavē maksājumus? Parasti normāls uzņēmus pārbauda savus klientus. Ja iespējamam klientam ir problēmu aste, tad ar tādu parasti nesadarbojas. Iepriekš rakstītais par Bērziņa uzņēmuma darba "kultūru" vai tik nebus iemesls betonētāju klusumam?
Reinis
R
Nu re - tieši par to jau Bērziņš arī runā :) Muļķa betonētāji nesaprot, ka tā izturēties nedrīkst.
Memory
M
Laiks beigt lietot tās ideoloģiskās ''klapītes'' - to nebeidzamo demokrātijas un tirgus ekonomikas/kapitālisma slavināšanu. Tak' vajag atzīt pēc 20-it gadu darbošanās - nu nebūs latviešu uzņēmējs tāds pats kā vācu, franču vai angļu. Nu nav - un vēl kādu laiciņu jau ''vidējais latvietis'' būs stipri atšķirīgs no ''vidējā vācieša/francūža/angļa''. Ne kāds tur ''rebrendings'' nepalīdzēs, ja nu kāda mentalitātes un domāšanas maiņa, kas ir epohāli/100 gadu garumā veicami. Globalizācijas process jau paātrina tās izmaiņas, taču diezin vai pozitīvā virzienā mainās latviešu tautas raksturiezīmes. Acīmredzama ir vērtību devalvācija - un ne jau viens Bērziņa kungs to tagad pamana. Taču vaimanāt nevajadzētu', - padoties nedrīkst !
infinity
i
Pilnīgi piekrītu diviem viedokļiem, ka Bērziņa kungam būtu jāsāk ar savu uzņēmumu un tad jākritizē citi. Ne jau tikai par to šoferi ir runa, bet arī par daudziem citiem, nebaidīšos teikt - neaizvietojamiem cilvēkiem, kuri Stendera uzņēmumā vairs nav. Un galvenokārt tas ir attieksmes jautājums pret saviem darbiniekiem un sadarbības partneriem. Pirms meklēt naglu cita acīs, jāpaskatās pašam savējās. Tas attiecas ne tikai pret paša darbiniekiem, bet pat pret tiem, kuri ir franšīzes ņēmēji. Cilvēki ieguldījuši naudu Stendera biznesā, attīstījuši to kādā konkrētā teritorijā, bet sadarbībai beidzoties pat tik vien kā "pliku" paldies nepasaka. Stendera vārds pēdējā laikā ne ar ko labu vairs nesaistās...pat nezinu, vai rebrendings spētu ko mainīt.
vai tiešām
v
Hm....principā, protams, profesionāļi uz ielu stūriem nemētājas un tas prasa laiku un pacietību, lai atrastu gan "savu" ārstu, gan fīzētāju, gan galdnieku. Šajā procesā reizēm nākas vilties, reizēm pārmaksāt un mācīties no savām un svešo kļūdām. Jā, attieksme pret klientu mums pieklibo. Bet tad varbūt tiešām jāsāk ar personīgo pagalmu: vismaz nemelojot, ka tas, ko tirgojat ir pārdevējas vārdiem "dabiskas ziepītes" un ķermeņa jogurti "pilnīgi bez konservantiem". Agrāk arī pārdevējas bija feinākas, laipnākas un smaidīgākas, šobrīd tā nav un serviss krietni atpaliek no "Emīla Gustava Šokolādes" - nesalīdzināmi!
Betonētājs
B
Tak betonē pats, ja nepatīk. Ieekonomēsi kaudzi naudas.
Paskaties uz
P
Bērziņ, sākumā sāc ar sevi. Tev acīs ir baigais baļķis ko Tu vēl joprojām neesi pamanījis - tā būtu personāla politika. Vai Tu maz zini, kas notiek Tavos uzņēmumos? Kāda attieksme ir pret darbiniekiem? Vai ir jebkāda personāla politika? Nu nehrena nav. Personīgi pazīstu vienu šoferi, kurš ilgus gadus "vergojis" Tavā labā par smieklīgu naudu strādādams nežēlīgi garas stundas. Darbinieks bija uzņēmumā labi ieredzēts, saņēmis pat rakstiskas uzslavas (diplomus), bet sākoties krīzei viens jūsu vadītājs pid...rs viņu vienkārši atlaida, jo vajadzēja iekārtot savu radinieku. Tā lūk! Šādi stāsti Tavā uzņēmumā laikam nav izņēmums, un nebrīnies, ka vienu dienu Tavu uzņēmumu uzmetīs paša darbinieki, jo Tu redz ne par ko neesi informēts.
Lasiitaajs
L
Taa vinjsh ir Latvijaa - droshaak pagriezt muguru, aizbaazt ausis un lallinaat nekaa meegjinaat mazliet piepuuleeties un naakt pretim klientam un atrast pienjemamu risinaajumu. Vai tas no mazveertiibas kompleksa vai neizgliitotiibas gruuti spriest, bet man tik paaris reizes ir gadijies, ka Latvijaa tevi apkalpo kaa klientu un nevis neveelamu blakusparaadiibu. Iedomaajieties kaa juutas aarzemnieki kad valodu neprasmes deelj Latvijas pakalpojumu sniedzeejiem daudzos gadiijumos no taa vien, ka jaameegjina komuniceet drusku vairaak kaa parastaa situaacijaa momentaali shiiberis ir ciet.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses