Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 28. novembris
Rita, Olita, Vita

Stadler: Pasažieru Vilcienam daudz zemākas prasības kā igauņu klientam

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Zinātājs
Z
Interesants Aivara Lemberga viedoklis par šo neatlaidīgo Štadlera sūdzību sēriju. Viņš gan vienkāršā sarunvalodas izklaidībā sajauca Šveici ar Austriju, bet tas lietas būtību nemaina: http://www.ventasbalss.lv/videos/view/734
M.
M
Un tagad, visi, kas saka, ka jāatbalsta vietējais RVR, padomājiet, jo Jūs teiksiet, kad RVR mēģinās nākotnē eksportēt vilcienus, piemēram, uz Lietuvu, un tur teiks, ka jāatbalsta lietuvieši, bet RVR lai iet ratā, jo viņš neražos Lietuvā.
Bezdievis
B
p.s. ļoti žēl, ka Igaunijā vinnēja Stadler, nevis RVR kopā ar kādu no rūpnīcām! Vai tiešām letiņi necīnās par citu valstu tirgiem?
Bezdievis
B
Ja Stadler piedāvātu ražot vilcienus Latvijā - nebūtu problēmu. Bet šajā gadījumā runa ir par to, vai atļaujot Statdler uzvarēt mēs likvidējam RVR, atlaižam darbiniekus un pilnībā importējam vilcienus, vai tomēr atļaujot vinnēt CAF mēs iegūstam papildus grūdienu vilcienu ražošanā Latvijā - jaunas darba vietas. Atšķirība ir ļoti ievērojama. Par izmaksām, komforta līmeni u.t.t. tā ir cita tēma kuru vēl var apspriest ar CAF!
mm
m
tātad viss skaidrs -Stadler? nav citu argumentu ..
Juris
J
Kas par šo rakstu maksā? Es ceru, ka šeit ikviens saprot, ka galvenais, lai vilcieni tiek ražoti LAtvijā! CAF piedāvājumā vilcieni tiks ražoti Latvijā caur RVR, Stadler nē. Secinājums- LAtvijas ekonomikai daudz izdevīgāks ir CAF piedāvājums
viedā žūrija
v
Un kādu otkatu uz vienu vilcienu Stadler mums piedāvā?
ddd
d
malači stadler, bet maz ticams ka tas līdzēs ... latvijā nejau izdevīgums nosaka rezultātus, bet gan ... tik cik no tā atleks kabatās!
Aleksandrs
A
Nu un šeit man ir jautājums, kāpēc šajā iepirkumā AS Pasažieru Vilciens neizmanto iespējas atbalstīt vietējo ražotāju (precīzāk Rīgas Vagonu ), bet tieši pretēji iekļauj papildus prasības tieši AS RVR un Bombardier tandemam, kas pēc idejas ļautu izveidod darba vietas, stimulēt vietējo ražošanu, iespējams attītstīt arī līdzīgu produktu attīstību Latvijā un beigās arī papildināt budžetu ar nodokļu ieņēmumiem?
Artūrs
A
Nezinu, kā viņiem tas izdevās, bet CAF variantā RVR būs apakšuzņēmējs. Jūsu pieminētajā variantā RVR bija galvenais. To brīdi, kā RVR izdevās būt 2 piedāvājumos, šajā peripētiju mudžeklī palaidu garām.
  • 1
  • 0
Kirbis
K
Nu ko tur daudz budžeta konsolidācijas apstākļos vaar gribēt - varēja tak pasūtīt vilcienus ar 496 stāvvietas un kādām 50 sēdvietām katrā vagonā.
Smadzeņu skalošana
S
un nekas vairāk!
osis
o
Tas taču kautkāds stūlbums kāpēc stadlers rāda citu valstu konkursus kur piedalījies bet nerāda to ko piedāvājis pasažieru vilcienam vistīrākā propoganda. Un tad vēl runā ka psrs bija propoganda šis jau pārspēj visu
meli.
m
tajā atkal ir meli, jo materiāls jau novecoja, sen atklāja, ka šī info nav reāla. sk. Dienas biznesā.
Padumjā Latvija
P
Un kur tad ir RVR piedāvājums? Kāpēc nav? :)
Interesanti
I
Vai šī Stadler preses relīze te tiek pārpublicēta kā apmaksāts reklāmraksts vai slēptā reklāma?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses