Pircēju paradumi liecina, ka sāļās uzkodas aizvien biežāk tiek izvēlētas tieši vasarā dažādu svinību un brīvdabas pasākumu laikā. „Ādažu čipsu” zīmols sīvajā sāļo uzkodu kategorijā konkurē gan ar veiksmīgajiem produktu konceptiem, gan arī pašmāju uzticību, pircēju pārtikas grozos joprojām atrodot vietu vietējo ražotāju produktiem.” Šogad uzņēmums tirgū ieviesa arī vairākus jaunus produktus. Ir paplašināts „EGO” čipsu sortiments un apgūtas jaunu produktu kategoriju, piedāvājot divu veidu „Ādažu KINO popkornu”. AS „Latfood” ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, ar apmēram 40% lielu tirgus daļu. Tās specializācija ir kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana. Uzņēmums dibināts 1993. gadā. AS „Latfood” kontrolē produkcijas kvalitāti, sākot no sertificēta kartupeļu sēklas materiāla izvēles, kartupeļu audzēšanas zemnieku saimniecībās, beidzot ar produkta ražošanu un izplatīšanu. Uzņēmuma produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu „Ādažu čipsi”, bet eksporta valstīs ar zīmolu „Taffel”. AS „Latfood” produkcija tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu. Vairāk informācijas par AS „Latfood” www.cipsi.lv un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi vai www.twitter.com/Adazu_cipsi. Papildinformācija: Maija Dulle, Sabiedrisko attiecību konsultanteMob.: 28825258, e-pasts: [email protected]
PR: "Ādažu čipsu" pārdošanas apjomi auguši par 30%
Latvijā iecienīto „Ādažu čipsu” ražotāja AS „Latfood” pārdošanas apjomi maijā auguši par 30%, salīdzinot ar gada sākumu. Uzņēmumā norāda, ka tas iezīmē vasaras sezonalitātes tendenci, kurai raksturīgs apjomu kāpums. Informē Valdis Blūms, AS „Latfood” valdes priekšsēdētājs: „Pēdējo gadu laikā saglabājas tendence vasaras sezonā „Ādažu čipsu” pārdošanas apjomiem pieaugt par vidēji 30%.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.