Vērtējot medijos izvietoto reklāmas apjomu pēc skaita, redzams, ka 2011. gadā visās mediju grupās, izņemot avīzes, reklāmu skaits ir pieaudzis.
Šajā salīdzinājumā iekļauti tikai mediji, kuros veikta reklāmas uzskaite gan 2011., gan arī 2010. gadā. TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpētrs komentē, ka vislielākais pieaugums novērojams vides reklāmu skaitā (+19%), kam seko radio (+14%) un TV (+3%) un žurnālu reklāma (+3%). Avīzēs 2011.gadā izvietots par 2% mazāk reklāmu nekā 2010. gadā.
2011. gadā, vērtējot pēc reklāmu kopgaruma, lielākais reklāmdevējs TV ir bijis Studio Moderna-Procter & Gamble, par 23% kāpinot TV reklāmu kopgarumu, ievērojami apsteidz Henkel, kas 2011. gadā izvietojis par 17% mazāku TV reklāmu apjomu nekā 2010. gadā. Arī Tele2, kas ieņem 4. pozīciju, samazinājis TV reklāmu kopgarumu par 9%. TOP5 noslēdz Bite, kāpinot 2011. gadā TV izvietoto reklāmu garumu par 24%.
Vidē visplašāk 2011. gadā reklamējies Tele2. TOP5 iekļuvuši arī LMT un Bite – attiecīgi 3. un 4. pozīcijā. 2. pozīcijā ierindojas Linstow, par 102% kāpinot savu vides reklāmu kopplatību, kas ir arī ievērojamākais vides reklāmas apjomu pieaugums, salīdzinot ar 2010. gadu.
2011. gadā lielākie radio reklāmdevēji Latvijā bija Maxima un Rimi. Salīdzinot ar 2010. gadu, Maxima reklāmu kopējo garumu radio ir kāpinājusi par 3%, savukārt, Rimi izvietojis par 39% mazāk radio reklāmas, tomēr ieņemot 2. pozīciju. Arī TOP5 tālākās vietas ieņem mazumtirdzniecības nozares pārstāvji – Cenuklubs.lv, Elkor un Rautakesko.
Avīzēs 2011. gadā vislielāko reklāmas platību aizņēma Prisma Peremarket, turklāt par 71% palielinot reklāmu apjomu, salīdzinājumā ar 2010. gadu. TOP5 atrodas divi izklaides nozares reklāmdevēji – Makroentertainment 2. pozīcijā un BDG 5. vietā. 3. vietā ierindojies Air Baltic, kas gan 2011. gadā izvietojis par 21% mazāku reklāmas apjomu nekā 2010. gadā. Bet Express Tours ieņem 4. pozīciju ar gandrīz identisku kopējās avīžu reklāmas platību kā 2010. gadā.
2011. gadā lielāko reklāmas platību žurnālos ieņēma Procter & Gamble, turklāt, izvietojot par 29% vairāk reklāmas nekā 2010. gadā. L’Oreal ieņem 2. vietu, kāpinot reklāmas apjomus par 39% un nedaudz apsteidzot Baltcom, kas ieņem 3. pozīciju ar 5% samazinājumu pret 2010. gadu. Tallink un Elkor noslēdz 2011. gada žurnālu lielāko reklāmdevēju TOP5, izvietojot, attiecīgi par 47% un 73% lielākus reklāmu laukumus nekā 2010. gadā.