Pagaidām Ekselence vafeļu konusā būs ar divām garšām - vaniļas un zemeņu. Savukārt dzērienu saldējumu segmentā uzsākta Lemonade un Cola ražošana. Tie ir saldēti dzērieni uz kociņa bez mākslīgām krāsvielām. Limonādes saldējumu dzeltenu dara beta karotīns, kas ražots no burkānu sulas, bet Cola brūno krāsu veido karamelizēts cukurs, skaidro RPK.
Pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, lai ražotu
konusus, tiek investēti 40 000 eiro, tomēr pirmo partiju nolemts pasūtīt Slovākijā, jo RPK pats nav paspējis visu uzstādīt, noregulēt, pielāgot, uztaisīt izmēģinājuma
partijas utt. tā, lai līdz maijam saldējums būtu veikalos. Lēmums pagaidām saldējumu pasūtīt ārzemēs pieņemts, jo saldējuma sezona ir nepilnus četrus mēnešus, mēs pieņēmām lēmumu 1.
partiju pasūtīt Slovākijā. Pagaidām nav iespējams precīzi pateikt, kad notiks pakāpeniska pāreja uz RPK ražotnē ražoto.
Uzņēmums, izvērtējot pagājušās sezonas pārdošanas rezultātus, secinājis, ka krīze būtiski neietekmē saldējuma pārdošanas apjomus un saldējuma izvēli, proti, saldējuma segmentā cilvēki nemēdz pāriet uz lētāku zīmolu.
Pēc RPK aplēsēm, tas ir lielākais saldējuma ražotājs Latvijā un tā tirgus daļa ir 47%.
Kā informē ražotājs, saldējuma pārdošanas rezultāti salīdzinājumā ar aprīli ir pieauguši par 27%, bet salīdzinājumā ar janvāri - par 190%. Līdz šim lielākais šā gada dienas rekords ir 7.maijā, kad pārdotas 23,5 tonnas. Karstākajās gada dienās tiek pārdots līdz 45 tonnām dienā. Atšķirībā no ziemas, kad vairāk tiek pirkti tā saucamie ģimenes saldējumi 1- 2,4 litru iepakojumā, vasarā izteikti vairāk tiek pirkti porciju saldējumi.
(pievienota 3.rindkopa)