Patlaban Mailigen platforma jau ir latviešu, angļu, krievu un ķīniešu valodai. Kā skaidro Mailigen izpilddirektors Artūrs Bernovskis, līdz šim serviss galvenokārt bijis orientēts uz plašo Āzijas un ASV tirgu, taču līdz ar Eiropas izaugsmi tehnoloģisko inovāciju jomā iecerēts mērķtiecīgi apgūt arī to.
Vācijas pilsētā Hannoverē notikušajā digitālo industriju izstādē CeBIT 2012, kurā uzņēmums piedalījās pagājušajā nedēļā, uzrunāti vairāk nekā 100 potenciālie klienti gan no Vācijas, Lielbritānijas un Beniluksa valstīm, gan no tālākām valstīm - ASV, Indijas, Brazīlijas un pat Bahreinas.
"Turklāt tā mums bija lieliska iespēja satikt savus ārvalstu klientus, apmainīties ar pieredzi, noskaidrot viņu vajadzības un vēlmes un iepazīties ar jaunāko industrijā," piebilst Bernovskis.
CeBIT izstādē Mailigen iepazīstināja ar vienoto e-pasta un īsziņu mārketinga platformu ar jaunām funkcijām.
Mailigen pērn septembrī atvēra filiāli Ķīnā. Jau kopš Mailigen darbības sākuma 2010. gada martā uzņēmums apzināti virzījies uz ārējo tirgu apguvi, un tikai Latvijas klienti Mailigen servisam veidoja vien 10% no kopējā klientu skaita.
Servisa izstrādātāja ir SIA iMedia, kas pērnvasar izgāja inkubācijas periodu Jelgavas Biznesa inkubatorā.