Lai gan Mailigen e-pasta mārketinga jomā ir pirmajā desmitniekā un vieni no pirmajiem Eiropā, tieši Latvijas klientiem pirmajiem piedāvāts šis pasaules tirgum sagatavotais mārketinga risinājums.
Platforma piedāvā vienas kopīgas datubāzes izmantošanu gan e-pasta vēstuļu, gan SMS ziņojumu izsūtīšanai un to savstarpēja integrēšanai vienā mārketinga kampaņā. Iespējama arī SMS mērķauditorijas segmentēšana, balstoties uz interneta aptaujām, kuru izveidi piedāvā Mailigen un kuras var iekļaut gan e-pasta vēstulē, gan SMS ziņojumā, kā arī interneta saišu ievietošana SMS ziņojumā un automātiska saišu saīsināšana un SMS ziņojumu saņēmēju veikto klikšķu izsekošana ar Google Analytics palīdzību.
"Pāris no minētajām funkcijām piedāvā vēl tikai daži starptautiski uzņēmumi, taču visas kopā vienotā platformā ir Mailigen jauninājums pasaules tirgū. Šis ir ekskluzīvs integrētā mārketinga risinājums augošajai mobilajai tendencei un tirgus pieprasījumam, ko mārketinga servisi pasaulē līdz šim nav nodrošinājuši. Produkts radīts eksporta tirgiem, taču, tā kā esam Latvijas uzņēmums, tieši Latvijas mārketinga speciālisti ir pirmie, kas to var izmēģināt," saka Mailigen izstrādātāja iMedia izpilddirektors Artūrs Bernovskis.
Līdztekus jau minētajām funkcijām jaunā kopīgā platforma nodrošina SMS izsūtīšanu uz vairāk nekā 200 pasaules valstīm un teritorijām, unikāla sūtītāja vārda reģistrēšanu un lietošanu tradicionālā mobilā tālruņa numura vietā, SMS personalizāciju, ziņojumā iekļaujot katram saņēmējam atbilstošu un unikālu informāciju, piemēram, vārdu, piedāvājumu vai atlaižu kodu.