Viņa klāstīja, ka jauno kosmētikas sēriju uzņēmums izstrādāja vairākus gadus un pircējiem tā būs pieejama jūlijā vai augustā.
Jaunajā eko sērijā ar nosaukumu "Organic Style" ietilpst divas līnijas - "Clean skin" un "Hydrocomfort". Līnija "Clean skin" satur septiņus ādas attīrīšanas produktus, savukārt līnija "Hudrocomfort" satur 11 intensīvi mitrinošus produktus sejas un kakla kopšanai, sacīja Veličko.
Mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja piebilda, ka savukārt otra ir pretnovecošanās produktu sērija "Real Dream", kurā būs divas līnijas "Anti-Age" pret pirmajam novecošanas pazīmēm un līnija "Anti-Wrincle", kas paredzēta cīņai pret grumbām un citām ādas novecošanas pazīmēm.
Viņa teica, ka tāpat šogad uzņēmums izstrādā jauniešu kosmētikas sēriju, kurā būs gan dekoratīvā kosmētika, gan kopjošā kosmētika, gan parfimērija. "Ceram, ka jauniešu sērijas dekoratīvā kosmētika tiks palaista jau nākama gada sākumā," viņa atzina.
Šogad jauno produktu izstrādē "Dzintars" varētu ieguldīt aptuveni 500 tūkstošus latu. Savukārt pērn jauno produktu izstrādē uzņēmums ieguldīja aptuveni 300 tūkstošus latu.
Pērn "Dzintars" strādāja ar 4,45 miljonu latu apgrozījumu, savukārt 2008.gadā uzņēmums strādāja ar 6,789 miljonu latu apgrozījumu un cieta 1,661 miljona latu zaudējumus. Uzņēmums saražoto produkciju realizē Baltijas, NVS valstīs, Vācijā un lēnām cenšas ieiet ASV.
"Dzintars" ir Latvijā lielākais kosmētikas ražotājs, kas ražo apmēram 350 dažādu kosmētikas produktu. Saskaņā ar publiski pieejamo informāciju uzņēmuma lielākie akcionāri ir tā darbinieki, kā arī Šveices kompānija IKI.