Uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Boriss Matvejevs intervijā laikrakstam stāsta, ka Ditton Grupa attīstās trijos virzienos - nekustamais īpašums, celtniecība un pievadķēžu ražošana. Uzņēmuma galvenais tirgus ir veidojies vēsturiski - pirms 60 gadiem šis uzņēmums tika veidots kā velosipēdu ķēžu ražotne, bet vēlāk - kā satelītkompānija autobūves kompānijai VAZ. Kad PSRS sabruka, ekonomiskās attiecības joprojām tomēr saglabājās, un 60% uzņēmuma produkcijas joprojām tiek sūtīta uz Krieviju un citām NVS valstīm. Joprojām 80-90% no visa AvtoVAZ konveijera uzturot Ditton.
Runājot par jauniem tirgiem, B.Matvejevs stāsta, ka uzņēmums ilgu laiku cīnījies, lai tiktu sertificēti tā ražošanas procesi un varētu dabūt attiecīgo sertifikātu, kas ļauj realizēt produkciju Eiropas tirgos. Tādējādi plānots savu produkciju virzīt uz Eiropu. Lai tas būtu iespējams, nācies veikt pamatīgu rekonstrukciju, un šim nolūkam grupas uzņēmums SIA Ditton Chain saņēma arī Eiropas fondu līdzekļus triju miljonu latu apmērā. Viņš paredz, ka pēc 14 mēnešiem šis projekts būs pabeigts un faktiski varēs prezentēt savu jauno rūpnīcu.
Interese par uzņēmumu no Eiropas nekad tā īsti neesot apsīkusi. Uzņēmums aktīvi sadarbojas ar kompāniju IWIS, ar kuru kopīgi
ražo produkciju ar kopīgu zīmolu Eurochain. IWIS ir šīs produkcijas
piegādātājs Volkswagen, Audi, Mercedes, BMW konveijeriem. "Protams, mēs
vēlētos tur darboties patstāvīgi. Pie mums savulaik ir braukuši
pārstāvji no General Motors, iepazinušies ar mūsu darbību, ņēmuši
produkcijas paraugus. Tomēr pagaidām nevaru pateikt, ka līgums ar šo
kompāniju ir garantēts." Rietumu kompānijas apmierina Daugavpilī ražotās produkcijas kvalitāte,
bet atbaida ražošanas iekārtu vizuālais izskats, skaidro B.Matvejevs. Ieviešot
jaunas iekārtas, uzņēmums cer panāk lielāku uzticēšanās līmeni.
"Ja bizness sajutīs brīvību, tas kā traktors rausies uz priekšu un izvilks ekonomiku no grāvja," piebilst uzņēmuma vadītājs.