Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Piektdiena, 8. novembris
Agra, Aleksandra

DEAC veiksmīgi noslēdz Krievijas tirgus apgūšanas kampaņu

Līdz ar veiksmīgu dalību vairākās Krievijas IT jomas izstādēs un konferencēs, DEAC ir noslēdzis ļoti produktīvu un rezultātiem bagātu Krievijas tirgus apgūšanas kampaņas posmu, kas aizsākas šī gada pavasarī. Vasaras mēnešos jaunas kampaņas nav plānotas, taču eksporta veicināšanas aktivitātes tāpēc neapstāsies, jo šajā laikā tiks apstrādāti jau esošie kontakti un plānotas jaunas kampaņas šī gada rudenim, informē uzņēmuma pārstāvji.

“"Ļoti saspringts mums padevās maijs un jūnija sākums. Ar saviem stendiem piedalījāmies IT nozares nozīmīgājās izstādēs Maskavā, Pēterburgā, Kaļiņingradā. Rīkojām arī paši savas prezentācijas, kā arī ar prezentācijām uzstājāmies profesionālajās konferencēs.

Pabijām arī Krievijas finanšu direktoru apaļā galda konferencē Grieķijas pilsētā Halkidiki, kur piedalījās 160 finanšu direktori, kompāniju vadītāji un īpašnieki no Krievijas,”" stāsta DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs.

"Kopš 2012.gada sākuma esam papildinājuši mūsu Krievijas klientu portfeli ar ļoti daudziem korporatīvā un vidējā biznesa klientiem. Starp tiem ir arī ļoti lieli klienti, tai skaitā bankas, veikalu ķēdes, tirgotāji internetā, arī portāli, sociālie tīkli un citi. Krievijas tirgū esam interesanti, jo ģeogrāfiski atrodamies gana tuvu, taču tai pat laikā jau esam Eiropā Savienībā, pakļaujamies tās likumiem un biznesa tradīcijām. Krievijā mūs izvēlas augstās pakalpojumu kvalitātes, gan arī izvērstās infrastruktūras un pieredzes dēļ," uzskaita DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis.

Viņš atklāj, ka eksports no DEAC portfeļa ir jau pieaudzis līdz 30%, taču vēl 2012. gada sākumā bija 25%. Krievijas eksporta tirgus daļa ir jau virs 40%. Bez Krievijas uzņēmumam ir klienti vēl 40 pasaules valstīs.

Krievijas tirgus apgūšanas kampaņas posmu noslēdzām Pēterbugā, kur sešu DEAC ekspertu komanda ar stendu piedalījās starptautiskajā IT direktoru kongresā Belije Nochi, kurš pulcēja turpat 200 augstākā līmeņa Krievijas uzņēmumu vadītājus. DEAC pārdošanas departamenta vadītājs Gundars Kūlups un DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs šī kongresa apaļā galda diskusijā uzstājās ar prezentāciju “Jūsu datu centri Eiropā - nodrošinājums veiksmīgai stratēģiskai biznesa attīstībai”.

"Pie DEAC stenda Pēterburgā visu laiku bija manāma cilvēku drūzmēšanās. Bija jūtams, ka cilvēki interesējas par mums ne tikai tāpēc, ka mums tobrīd bija aktuāls piedāvājums, bet arī tāpēc, ka viņi par DEAC un tā iespējām iepriekš jau bija dzirdējuši, tai skaitā pozitīvas atsauksmes,” stāsta Oļegs Naskidajevs.

30. un 31. maijā DEAC piedalījās kārtējā starptautiskajā forumā Mir COD”, kuru ik dienu apmeklēja 800 dalībnieku. Pasākuma laikā DEAC uzstājās ar divām, mākoņskaitļošanas jautājumiem veltītām prezentācijām, dalījās ar jaunu datu centru atklāšanas plāniem Eiropas savienības teritorijā un savā stendā atbildēja uz daudziem foruma apmeklētāju jautājumiem, īpaši uzsverot to, ka DEAC datu centru infrastruktūra nav pretrunā ar federālo likumu (ФЗ-152) par personīgo datu un IT infrastruktūras izvietošanu Eiropas datu centros.

Foruma Mir COD pirmajā dienā, plenārsēdē, DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs eksperta statusā uzstājās ar prezentāciju Jūsu datu centri Eiropā –- garants veiksmīgai un stratēģiskai biznesa attīstībai”, atzīmēja galvenās priekšrocības, ko Krievijas biznesam sniedz Eiropas datu centri, atzīmēja DEAC panākumus Krievijā pēdējo 3 gadu laikā, un dalījās ar stratēģiskajiem attīstības plāniem tuvākajiem 5 gadiem.

Otrajā foruma Mir COD” dienā, sekcijā „Datu centru pakalpojumi”, DEAC projektu vadītājs Krievijā Igors Mizgins uzstājās ar prezentāciju „Krievijas pasūtītāju biežākie jautājumi un problēmas – Eiropas datu centru operatora DEAC risinājumi”. Viņš dalījās savā pieredzē darbā ar Krievijas pasūtītājiem, vairāk kā 300 projektos, atzīmējot būtisku uzticības sliekšņa pieaugumu DEAC IT pakalpojumiem pēdējā gada laikā. Uzmanība tika veltīta Krievijas kompānijām šodien un tuvāko 3 gadu perspektīvai, tika iztirzāti pēdējo 2 gadu perioda sadarbības piemēri ar Krievijas kompānijām izmantojot DEAC iespējas.

23.maijā DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs Oļegs Naskidajevs ar prezetāciju “Jūsu datu centri Eiropā - nodrošinājums veiksmīgai stratēģiskai biznesa attīstībai” uzstājās Kaļiņingradā, konferencē “Informācijas tehnoloģiju pārvaldīšana kā bizness”. Šo konferenci organizēja Kaļiņingradas IT asociācija “КАЛИТА” un viena no Krievijas vadošajām izdevniecībām "Открытые системы". Oļegs Naskidajevs prezentācijā iepazīstināja ar savu redzējumu rveiksmīgai stratēģiskā biznesa attīstībai, izmantojot Eiropas datu centrus, kā arī par to, kā turpmāk attīstīsies IT infrastruktūra. DEAC bija šīs konferences rīkošanas partneris.

Ļoti nozīmīgs un kontaktiem bagāts Krievijas tirgus iekarošanas pasākums notika nevis Krievijā, bet gan Grieķijas pilsētā Halkidiki, kur no 18. līdz 20.maijam notika Krievijas finanšu direktoru apaļā galda gadskārtējā konference, kurā piedalījās vairāk nekā 160 vidējo un lielo uzņēmumu finanšu direktori, kā arī kompāniju vadītāji un īpašnieki. “Pasākumā aktīvi piedalījās arī DEAC. Bez dažādu nodokļu drošības scenāriju analīzes, pasākuma dalībnieki Halkidiki vilka biznesa attīstības paralēles starp datu pilnīgu izvietošanu Krievijā, ārpakalpojumu izmantošu Eiropā, nonākot pie slēdziena, ka partnerība ar DEAC ved pie biznesa stabilitātes jaunā, kvalitatīvā līmenī,” pasākumu rezumē DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs O. Naskidajevs.

Regulāri piedaloties Krievijas IT konferencēs un samitos, DEAC ir uzkrājis lielu pieredzi un apkopojis Krievijas IT industrijas galveno problemātiku. “Mēs šobrīd esam jau regulāra, atpazīts un gaidīts Krievijas IT nozares notikumu dalībnieks,” norāda DEAC mārketinga un attīstības departamenta vadītājs O. Naskidajevs.

Par lielajiem panākumiem Krievijas tirgū ir ļoti gandarīts arī DEAC valdes priekšsēdētājs Andris Gailītis. “Pēdējos gados DEAC apgrozījuma rādītāji pieaug vairāk nekā par 40% gadā. Pēdējo trīs gadu laikā par 35% ir pieaudzis arī klientu skaits - no 1800 līdz 2500 klientiem. Straujais apgrozījuma pieaugums skaidrojams ar aktīvu pakalpojumu eksportu. Krīze savulaik pamudināja aktīvi pievērsties ārvalstu tirgu apgūšanai, jo ja būtu paļāvušies vien uz Latvijas klientiem, tad DEAC tik strauju uzņēmuma attīstību nebūtu piedzīvojis,” precizē A. Gailītis.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Novērtēti starptautiskajā arēnā

Mākslīgā intelekta attīstība un Gen Z paaudzes ienākšanu darba tirgū ir būtiskākie faktori, kas šobrīd maina finanšu pakalpojumu sektoru. Kā mainījušies klientu paradumi, kādas ir viņu gaidas un ka...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses