"Mūsuprāt, DLRR ir vienīgā reāli pastāvošā un strādājošā ritošā sastāva ražotne Latvijā, tādēļ esam ļoti priecīgi par šo uzsākto sadarbību. Ja nākotnē mēs uzvarēsim kādā no izsludinātajiem iepirkuma konkursiem par ritošā sastāva piegādi kādai no Latvijas transporta kompānijām, apkope, ražošana un transporta līdzekļu serviss pilnībā tiks veikts Latvijā sadarbībā ar DLRR, radot arī jaunas darba vietas," Stadler Ungārijas nodaļas izpilddirektors Zoltans Dunai.
Jāatzīmē, ka CAF līdz šim ir uzsvēris darba vietu radīšanu Latvijā, ko tas plāno nodrošināt jaunos vilcienus ražojot sadarbībā ar Rīgas Vagonbūves rūpnīcu.
Kā ziņots, Iepirkumu uzraudzības birojs oktobra nogalē atļāva PV slēgt līgumu ar Spānijas uzņēmumu CAF par apjomīgo jauno pasažieru vilcienu sastāvu iepirkumu.
CAF kā savu apakšuzņēmēju vilcienu piegādes līguma izpildei norādījis Rīgas Vagonbūves rūpnīcu, bet tās manta pilnībā ieķīlāta Latvijas Krājbankā. Neoficiāli izskanējušas bažas, ka RVR nespēs izpildīt savas saistības, kas plānotas 63% apmērā no visa līguma.
PV iepirkums paredz līdz 2015.gadam iegādāties 34 jaunus elektrovilcienus un septiņus dīzeļvilcienus.
Eiropas Komisija pavasarī apstiprināja Eiropas Savienības Kohēzijas fonda lielo satiksmes nozares projektu par Rīgas piepilsētas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju un dīzeļvilcienu ritošā sastāva atjaunošanu 144 miljonu latu apmērā. No projekta kopējām izmaksām Kohēzijas fonda finansējums ir 100 miljoni latu.