Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +4 °C
Daļēji apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Cido Grupa peļņa pērn pārsniedz 1 miljonu eiro

Dzērienu ražotājs SIA Cido Grupa pērn sasniedzis peļņu aptuveni 1,3 miljonu eiro jeb 925 000 latu) apmērā, kas ir labākais rezultāts pēdējo trīs gadu laikā.

Kopējais Cido Grupa apgrozījums pērn sasniedza 33 miljonus latus, kas ir par 7% vairāk nekā 2010. gadā. Labos rādītājus uzņēmumam izdevies sasniegt galvenokārt pateicoties inovācijām produktu jomā, kā arī pozīciju stiprināšanai un paplašināšanai eksporta tirgos.

"Mums kā ražotājam mājas tirgus ir viens no stratēģiski svarīgākajiem, līdz ar to būtiski, ka pērn izdevies uzlabot pozīcijas Latvijas un Baltijas tirgū. Arī šajā gadā uzņēmuma prioritāte nemainīgi ir zīmolu un jaunu eksporta iespēju attīstīšana,"

Tāpat Marijus Kirstukas uzsver, ka labie darbības rādītāji sasniegti pateicoties izcilai un stabilai komandai, kas sekmīgi sadarbojas visas Baltijas līmenī. Kopumā šobrīd Cido Grupa nodrošina 380 darba vietas.

Kopumā aizvadītajā gadā Cido izdevās palielināt Latvijā realizēto dzērienu apjomu, salīdzinot ar 2010. gadu.

Pateicoties inovācijām produktu portfelī, tostarp lielo iepakojumu segmenta attīstībai (1,5 l paka Cido Frutto) un Cido nektāru sortimenta paplašināšanai (dzērveņu un banānu nektāri), Cido Grupa pērn sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Latvijā saglabāja līdera pozīcijas. Sulas un nektāri nemainīgi ir stratēģiski svarīgākais un visvairāk eksportētais Cido Grupa produkts.

Kopumā tiek eksportēti 39% no Latvijā saražotās sulu produkcijas.

Savukārt vislielāko realizācijas apjoma pieaugumu izdevās sasniegts alus segmentā, ko sekmēja gan jauna komunikācijas platforma, kas dubultoja zīmola Lāčplēša alus atpazīstamību, kā arī kopumā četru jaunu produktu laišana tirgū.

Kopumā Cido pērn izdevās palielināt alus pārdošanas apjomu par 12%, salīdzinājumā ar 2010. gadu. Pēc uzņēmuma aplēsēm kopējā Cido Grupa alus tirgus daļa patlaban sastāda aptuveni 21%, galvenokārt pateicoties zīmoliem Lāčplēsis (7% tirgus daļa) un Līvu (10% tirgus daļa).

Cido ūdens kategorijā minerālūdens Mangaļi saglabāja stabila pozīcijas dabīgā minerālūdens segmentā.

Cido Grupa ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dzeramais ūdens un dabīgais minerālūdens, gan alus.

SIA Cido Grupa kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew. 2011. gadu Cido noslēdza ar 33,2 miljonu latu lielu apgrozījumu. 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses