Finanšu rezultāti rāda, ka RSA Group jau vairākus gadus ir līderis apdrošināšanas jomā Baltijā, trīs valstīs kopā parakstot bruto prēmijas 110,7 miljonu latu apmērā.
Balta 2011.gadā bruto prēmijas parakstīja par 30,1 milj. latu. Kopumā 2011.gadā noslēgti vairāk nekā 349 tūkstoši apdrošināšanas līgumu. No tiem galvenie produkti bijuši – īpašuma apdrošināšana ar parakstīto prēmiju apmēru 9,63 milj. latu, KASKO apdrošināšana ar 8,52 milj. latu, veselības apdrošināšana ar 4,97 milj. latu un OCTA ar 3,88 milj. latu parakstīto prēmiju apjomu. Pārējo apdrošināšanas veidu parakstītās prēmijas 2011.gadā kopā ir 3,09 milj. latu.
2011.gadā Balta apkalpoja 175 000 privātklientu un 22 000 komercklientu.
"No 2008.gada līdz 2011.gadam Latvijas apdrošināšanas tirgus apjoms bija samazinājies divas reizes. Šāds kritums liecina par ievērojamu ekonomiskās krīzes ietekmi uz vietējo patēriņu un jo īpaši apdrošināšanu, kas nereti netiek uzskatīta par pirmās nepieciešamības pakalpojumu. 2011.gadā Latvijas apdrošināšanas tirgus vēl joprojām atradās stagnējošā fāzē, tomēr „Balta” izmantoja šo laiku, lai veiktu investīcijas produktos un servisa attīstībā, kas ļautu uzņēmumam nostiprināt tirgus līdera pozīcijas, atsākoties tirgus izaugsmei," pērnā gada apdrošināšanas tirgu raksturo Balta valdes priekšsēdētājs Tonijs Čodrijs.
Pērn Balta kopā ar māsas apdrošināšanas sabiedrībām Lietuvas Draudimas un RSA Igaunijā kopā bruto prēmijas parakstīja par 110,7 milj. latu, kas ir par 4,7 procentiem vairāk nekā 2010.gadā, pārliecinoši nostiprinot RSA Group līderpozīcijas Baltijas tirgū. Lietuvas Draudimas parakstīja 72,1 milj. latu, kas ir par 4 procentiem vairāk nekā 2010. gadā, RSA Igaunijā – 8,5 milj. latu, kas ir par 66,1 procentu vairāk nekā 2010.gadā. Savukārt Balta Latvijas tirgū, kas no trīs Baltijas valstīm visvairāk cieta krīzes laikā, parakstīja 30,1 milj. latu, kas ir par 3,9 procentiem mazāk nekā 2010.gadā.
2011.gada rezultāti liecina, ka Balta atlīdzībās izmaksājusi 17,47 milj. latu. Pērnā gada oktobrī uzņēmums izmaksāja otro lielāko atlīdzību savā pastāvēšanas vēsturē - kopsummā gandrīz 900 000 latu. Atlīdzība tika izmaksāta uzņēmumiem, kuru īpašumi cieta jūlija sākumā notikušajā ļaunprātīgajā dedzināšanā biroju un noliktavu kompleksā Baltais vējš.
Lai klientam vienkāršotu saskarsmi negadījuma situācijā, 2011.gada jūnijā uzņēmums veiksmīgi ieviesa atlīdzību tiešsaistes pieteikumu servisu, kas papildina jau efektīvi funkcionējošo atlīdzību tālruņa pakalpojumu. Tas ļauj ievērojami paātrināt atlīdzību saņemšanas procesu. Pašlaik jau vairāk nekā 40 procentu no visiem veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumiem tiek saņemti šajā sistēmā un jau vairāk nekā 93 procenti klientu ir izteikuši augstu apmierinātību ar šo pakalpojumu.
„Atlīdzības klients piesaka viņam grūtā brīdī, un mūsu uzdevums ir atvieglot šo procesu, padarīt to iespējami vienkāršāku. Tāpēc pērn ieviesām arī jaunu atlīdzību izskatīšanas sistēmu galvenajiem produktiem – Solījums klientam. Tā ietvaros darbinieki kopā ar klientu iepazīstas ar atlīdzības gadījumu un kopīgi vienojas par klientam ērtāko lēmuma pieņemšanas un atlīdzības izmaksas procesu. Tāpat esam ievērojami uzlabojuši atlīdzību pieteikumu izskatīšanas ātrumu – 25 procentos KASKO gadījumu lēmums par atlīdzības izmaksu tiek pieņemts viena telefona zvana laikā,” atzīmē Tonijs Čodrijs.
RSA Group darbību pozitīvi novērtē arī reitingu aģentūras - Standard & Poor’s ir paaugstinājusi grupas reitingu uz A+ ar stabilu nākotnes vērtējumu.
Domājot par uzņēmuma stabilitāti ilgtermiņā un savu solījumu pildīšanu klientiem, 2011.gada beigās Balta kapitāls 2,4 reizes pārsniedza finanšu uzraudzības noteikto minimālo apmēru.
2011. gadā jau trešo gadu pēc kārtas personāla atlases kompānija WorkingDay ir atzinusi Baltu kā iekārojamāko darba devēju starp apdrošinātājiem. Arī globālā pētījumu kompānija Gallup ir apbalvojusi uzņēmuma apdrošināšanas grupu RSA Group ar starptautisku labākās darba vietas balvu. RSA Group bija vienīgais apdrošinātājs starp 27 pasaules uzņēmumiem, kas tika apbalvots ar šo balvu.