Trīs dažādi reitingi
Britu kompānija Brand Finance, kas tiek uzskatīta par pasaules vadošo konsultantu zīmolu vērtības un zīmolu mārketinga jautājumos, publiskojusi savu ikgadējo pasaules vērtīgāko, spēcīgāko un ātrāk augošo zīmolu reitingu Global 500. Brand Finance novērtējums liecina par Covid-19 pandēmijas ietekmi uz pasaules vadošo zīmolu vērtību, tostarp ir jūtami pieaugusi informācijas tehnoloģiju (plus 42% gada laikā Global 500 iekļautajiem uzņēmumiem kopumā) un mazumtirdzniecības kompāniju (plus 46%), kā arī mediju kompāniju (plus 33%) zīmolu vērtība, kā arī pozīcijas reitingā. Tāpat savas pozīcijas ir nostiprinājuši farmācijas kompāniju zīmoli.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 4. februāra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!