Laika ziņas
Šodien
Apmācies

LMT iekļuvis 100 Eiropas vērtīgāko telekomunikāciju zīmolu vidū

Telekomunikāciju operators Latvijas Mobilais telefons (LMT) žurnāla European Communications un zīmolu vērtēšanas kompānijas Brand Finance veidotajā 100 Eiropas vērtīgāko telekomunikāciju zīmolu topā Most Valuable Telecom Brands 2016 ierindots 79.vietā ar zīmola vērtību 86 miljoni ASV dolāru (77 miljoni eiro).

"Esam gandarīti un pagodināti, ka esam ierindoti starp simts vērtīgākajiem un modernākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā," stāsta LMT valdes priekšsēdētājs Juris Binde. "Šī starptautiskā atzinība ir rezultāts LMTuzņēmuma pārdomātajai un mērķtiecīgajai biznesa stratēģijai, nostiprinot Latvijas līderpozīcijas Eiropas mērogā mobilo tehnoloģiju kvalitātes un pieejamības ziņā."

Pirmo vietu topā ieņem Vācijas uzņēmums T-Mobile, kura zīmols novērtēts 33,194 miljardu ASV dolāru (29,853 miljardu eiro) apmērā, otrajā vietā - Apvienotās Karalistes uzņēmums Vodafone ar zīmola vērtību 27,820 miljardi ASV dolāru (25,020 miljardi eiro), bet pirmo trijnieku noslēdz franču Orange ar zīmolu 19,096 miljardu ASV dolāru (17,174 miljardu eiro) vērtībā.

Pirmajā desmitniekā atrodami vēl četri Apvienotās Karalistes telekomunikāciju uzņēmumi - BT, Sky, O2 un EE, kā arī spāņu Movistar, Šveices Swisscom un Norvēģijas Telenor.

LMT līdzīpašnieka Zviedrijas uzņēmuma TeliaSonera zīmols novērtēts 5,469 miljardu ASV dolāru (4,918 miljardu eiro) apmērā, ļaujot tam ieņemt topa 11.vietu, bet Tele2 māteskompānijas zīmols novērtēts par 1,203 miljardiem ASV dolāru (1,081 miljardiem eiro), ierindojot to topa 29.vietā.

Lietuviešu Teo zīmols novērtēts par 104 miljoniem ASV dolāru (39 miljoniem eiro) un topā ieņem 74.vietu.

Žurnālā publicēts arī 100 pasaules vērtīgāko telekomunikāciju zīmolu tops, un tajā ar 63,116 miljardiem ASV dolāru (56,764 miljardiem eiro) vērtu zīmolu pirmo vietu ieņem ASV uzņēmums Verizon, kam seko cits ASV telekomunikāciju uzņēmums AT&T ar 59,904 miljardus ASV dolāru (53,875 miljardus eiro) vērtu zīmolu, bet trešajā vietā ierindots China Mobile ar 49,810 miljardus ASV dolāru (44,797 miljardus eiro) vērtu zīmolu.

Pirmajā desmitniekā atrodami arī T-Mobile, Vodafone, japāņu SoftBank, Orange, BT, japāņu "NTT" un ASV Xfinity.

Pasaules topā TeliaSonera atrodama 31.vietā, bet Tele2 - 80.vietā.

Eiropas un pasaules telekomunikāciju vērtīgāko zīmolu Top 100 žurnāls European Communications sadarbībā ar zīmolu vērtēšanas un stratēģiju konsultāciju kompāniju Brand Finance veido kopš 2004.gada. Uzņēmumu vērtēšanā tiek izmantota starptautiski atzīta metode - Royalty Relief Approach, kas nosaka gan konkrētā uzņēmuma zīmola vērtību naudas izteiksmē, gan tā vērtējumu citu savas nozares zīmolu starpā.

Zīmola spēks tiek vērtēts tādās kategorijās kā zīmola veidotā emocionālā saikne, patērētāju lojalitāte, finanšu rādītāji, kredītreitingi, ilgtspēja un citās.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko