LG Electronics Inc. (LG) šodien paziņoja, ka kompānijas konsolidētais pārdošanas apjoms šā gada trešajā ceturksnī veidoja 12,51 miljardus ASV dolāru. Lai arī nelabvēlīgie valūtas kursi un konkurences apstākļi televizoru sektorā negatīvi ietekmējuši kopējo pārdošanas apjomu, tomēr, salīdzinājumā ar pērnā gada trešo ceturksni, mobilo ierīču tirdzniecības apjoms gada griezumā palielinājies par 24%. Savukārt LG pamatdarbības peļņa trešajā ceturksnī salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn pieaugusi par 27% - līdz 196,34 miljoniem dolāru.
LG Home Entertainment Company ziņo, ka struktūrvienības pārdošanas apjoms veidoja 4,5 miljardus dolāru, kas ir par 7% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Šis kritums galvenokārt tiek skaidrots ar televizoru pieprasījuma un pārdošanas cenu samazināšanos. Pārdošanas apjoma pieaugumu tādos attīstības tirgos kā Āzijā un NVS reģionā izlīdzinājies ar vājo pieprasījumu Eiropā. Pamatdarbības peļņa iepriekšējā ceturksnī veidoja 111,68 miljonus dolāru, reģistrējot kāpumu gan gada griezumā, gan ceturkšņa salīdzinājumā, pateicoties pamatdarbības un marketinga izdevumu efektīvai pārvaldei. Sākoties svētku tirdzniecības sezonai, LG plāno palielināt tādu premium klases produktu kā OLED un Ultra HD televizoru pārdošanas apjomus, vienlaikus turpinot rūpīgi pārvaldīt izdevumus.
LG Mobile Communications Company pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, palielinājies par 24% un veidojis 2,75 miljardus dolāru. Kompānija trešajā ceturksnī piegādājusi 12 miljonus viedtelefonu, taču rentabilitāti un vidējo pārdošanas cenu ietekmēja konkurences pieaugums un lielākas marketinga investīcijas. LG svētku sezonas laikā plāno koncentrēties uz tādu jaunu premium klases produktu kā LG G2 viedtālruņu pārdošanas apjoma palielināšanu, kā arī paaugstināt 3G un LII-Sērijas un F-Sērijas ierīču tirdzniecību.
LG Home Appliance Company reģistrēja pārdošanas apjomu 2,68 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 3% vairāk nekā pirms gada. Šo kāpumu galvenokārt veicināja jauno veļas mazgājamo mašīnu un ledusskapju pozitīva uzņemšana tirgū. LG iekārtu pārdošanas apjoms palielinājās Ziemeļamerikā un Ķīnā, taču tirdzniecības izaugsme palēninājusies attīstības tirgos. Neskatoties uz pārdošanas apjoma pieaugumu un uzlabotu izmaksu struktūru, trešā ceturkšņa pamatdarbības peļņa samazinājās līdz 98,17 miljoniem dolāru, kas galvenokārt skaidrojams ar nelabvēlīgām valūtas kursu svārstībām.
LG Air Conditioning and Energy Solutions Company ziņo, ka trešā ceturkšņa pārdošanas apjoms un pamatdarbības peļņa gada griezumā saglabājusies gandrīz nemainīga, tirdzniecības apjomam veidojot 876,32 miljonus dolāru. Lai arī izpētes un izstrādes investīciju pieaugums un vāji globālā tirgus apstākļi turpinās ietekmēt biznesu, kompānija koncentrēsies uz tirgus daļas palielināšanu nesezonas produktiem un tādiem augstāku ienākumu produktiem kā jaunām komerciālajām gaisa kondicionēšanas sistēmām.