Kāds bija tavs ceļš no Rīgas komandas uz One Pro?
Pagājušā sezona man izdevās diezgan laba, sasniedzu trīspadsmit UCI kategorizēto sacensību goda pjedestālus. Tas deva iespēju sezonas otrajā pusē kā stažierim startēt Gata Smukuļa komandā Delko-Marseille. Diemžēl tur radās problēmas ar sponsoriem. Bija jau sarunāts, ka nākamajā gadā braukšu Delko, bet šis līgums atkrita. Bija jau decembris, un biju bez komandas. Labi, ka tobrīd man uzrakstīja One Pro Cycling un nokļuvu pie viņiem. Sanāca diezgan iespaidīgi, jo tā ir ļoti laba komanda ar spēcīgu sponsoru Aston Martin. Esmu priecīgs, ka viss izvērtās šādi, nevis paliku Francijas komandā.
Kad normālā situācijā riteņbraucējam jābūt skaidrībai par nākamo sezonu?
Parasti parakstās augustā vai septembrī. Tad bija jau pilnīgs dedlains (pēdējais brīdis – aut.), man jau tobrīd likās, ka viss – jāliek ritenis uz āķa.
Bija pat tik traki?
Nebija jau komandas. Neriņķošu jau viens pats Biķerniekos. Ja Latvijā vēl būtu saglabājusies kontinentālā līmeņa komanda, tad varētu startēt tajā, bet nebija jau vairs arī tādas.
One Pro tevi atrada paši?
(Viens no Latvijas vadošajiem riteņbraucējiem) Toms Skujiņš tviterī ierakstīja: kā tas nākas, ka džeks ar trīspadsmit pjedestāliem vēl nav parakstījis līgumu? One Pro Cycling to pamanīja un uzreiz reaģēja. Piekritu piecu minūšu laikā.
Tad jau daļa no līguma summas pienākas Tomam!
Ar viņu vēl paspēsim nokārtot rēķinus. Būs jāaiziet uz kādu bāru (smejas).
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena pirmdienas, 2. jūlija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!