Sen zināmas divas patiesības. Pirmā - autovadītājiem un gājējiem bīstamos ielu krustojumus nevar sakārtot naudas trūkuma dēļ. Otrā - visās autoskolās māca: kreisais pagrieziens jebkurā vienlīmeņa ielu šķērsojumā ir paaugstinātas bīstamības manevrs.
Sākot no septembra, šāds pagrieziens aizliegts, braucot centra virzienā pa Gogoļa ielu un vēloties novirzīties uz Tur-geņeva ielu, lai ripotu garām Latvijas Zinātņu akadēmijai (LZA). Senāk pirms šī krustojuma bija ceļa zīme «Izbraukšana uz vienvirziena ceļa». Tagad virs luksofora pie Rīgas Vissvētās Dievmātes pasludināšanas pareizticīgo baznīcas uzstādīta ceļa zīme «Braukt taisni», savukārt Turgeņeva ielas posmā no Gogoļa līdz Dzirnavu ielai uz braucamās daļas uzkrāsotie A burti skaidri norāda, ka tā ir sabiedriskā transporta josla (virs tās arī karājas zīme «Josla pasažieru sabiedriskajam transportam»). Krustojuma apskates laikā - gaišā dienas laikā - AutoDiena pamanīja kādu Opel Zafira, kas šo joslu izmantoja par spīti visiem aizliegumiem. Kā zināms, citam transportam šo joslu izmantot liedz ik pa brīdim novietotās ceļa zīmes «Iebraukt aizliegts». Patiesībā viss ir skaidrs ikvienam, kas pārzina ceļu satiksmes noteikumus.
Citādi ir ar ieraduma virzītajiem šoferīšiem, kas iepriekš griezās pa kreisi no Gogoļa ielas uz Turgeņeva ielā esošās LZA pusi. Jau vairāk nekā mēnesi netālu no tirgus Latgalīte novietots informējošs plakāts par satiksmes organizācijas izmaiņām, kas vēstī - lai nokļūtu Turgeņeva ielas posmā no Gogoļa līdz Maskavas ielai, autovadītāji aicināti nogriezties pa labi no Gogoļa ielas uz Dzirnavu ielu un pēc tam veikt kreiso pagriezienu no Dzirnavu uz Turgeņeva ielu. Diennakts tumšajā laikā, jo īpaši brīžos, kad pa pirmo joslu brauc sabiedriskais transports, kreiso pagriezienu liedzošā zīme nezinātajām faktiski nav pamanāma. Būtu loģiskāk šajā krustojumā novietot modernu luksoforu, kas ļautu veikt kreiso pagriezienu, bet pretī braucošajiem tajā laikā būtu sarkanā gaisma.