Latvijas Investīciju attīstības aģentūras AAE pārstāvniecības vadītāja vietniece Inga Ulmane stāsta, ka Latvijas ražotājiem jau izdevies ieiet šajā tirgū, piemēram, ar kondicionieru efektivitātes uzlabošanas paneļiem un programmatūru bankām. AAE veikalos nopērkama arī mūsu kosmētikas ražotāja Stenders produkcija. Tomēr lielākais veiksmes stāsts saistīts ar mūsu pārtikas ražotājiem. Kā min I. Ulmane, mērķtiecīgs mārketings un preču zīmes atpazīstamība ļāvusi AAE veikalos nonākt šprotēm, ko ražo Brīvais vilnis, tāpat visās lidostās un specializētajos nemusulmaņu veikalos tiek tirgots Stoličnaja degvīns. Tomēr, kā atzīst I. Ulmane, Latvijas pārtikas ražotājiem, īpaši piena nozarē, ir grūti konkurēt ar citu Eiropas Savienības valstu un Jaunzēlandes ražotājiem zemākas efektivitātes dēļ. «Šajā nozarē AAE tirgū saglabājas patērētāju spiediens uz zemu cenu (85% patērētāju ir viesstrādnieki), tāpat uzņēmējiem jāparedz līdzekļi ienākšanai tirgū, nepieciešama dzīvnieku izcelsmes produktu sertifikācija,» stāsta I. Ulmane.
Lai gan AAE plaši attīsta savu infrastruktūru, tomēr «būvniecības sektorā augsti tehnoloģisku risinājumu ieviešana, kur savu preci varētu piedāvāt Latvijas ražotāji, ir apgrūtināta, jo no Šrilankas un Bangladešas importētais darbaspēks joprojām ir būtiski lētāks nekā tehnoloģiju sniegtais laika un kvalitātes ietaupījums,» stāsta I. Ulmane. Turklāt uzņēmējiem jārēķinās, ka naftas cenu kritums pasaules tirgū ietekmējis AAE līdz šim ambiciozus ieguldījumus infrastruktūrā un bremzējis patēriņa izaugsmi.