Visiem patīk aizraujošas sacīkstes, taču masveida riepu uzsprāgšana iedzina izmisumā ne tikai pilotus un komandas, bet arī skatītājus. Tomēr nesteigsimies vainot Pirelli riepu piegādātāju - itāļu kompānijai nebūtu nekādu problēmu izgatavot riepas, kuras neplīstu, nediltu un ar kurām varētu veikt pilnu sacīkstes distanci. Tad mēs būtu otrā grāvī ar pagalam garlaicīgām un vienmuļām sacīkstēm. Šajā sezonā riepu jautājumā vairāk akmeņu ir jāmeklē komandu dārziņā, jo tās ir aizņemtas ar deķa vilkšanu uz savu pusi un nespēj vienoties par kompromisu, lai Pirelli varētu izdarīt izmaiņas riepu konstrukcijā un tādējādi uzlabot drošību.
Ja liekam augstos politikas plauktus mierā, Silverstonā atkal sakrita vairāki apstākļi, kas izraisīja masveida riepu plīsumus. Vispirms jau treniņos piektdien un sestdien nebija tādi laikapstākļi, lai komandas pilnvērtīgi novērtētu riepu darbību un izvēlētos pareizos riepu spiediena parametrus. Dzenoties pie lielākas saķeres virsmas, riepās bija zemāks spiediens sacīkstes laikā, un tas padara riepas ievainojamas. Kombinācijā ar karsto laiku trasē svētdien, kā arī ar Silverstonas ātrajiem un enerģiskajiem pagriezieniem tas noveda pie tā, ka mehāniski miniiegriezumi no trases apmalēm radīja tālejošas sekas. Konstatējot problēmu, vairākums komandu palielināja spiedienu riepās un ieteica pilotiem izvairīties no apmalēm, tas nostrādāja veiksmīgi. Taču postījumi bija neatgriezeniski, un dažiem pilotiem sacīkste bija izbojāta.
No otras puses, mēs varējām novērtēt drošības mašīnas efektu, kad visi līderi uz pēdējiem astoņiem apļiem tiek saspiesti cieši kopā. Šie astoņi apļi bija satriecoši aizraujoši. Ne velti amerikāņi NASCAR un IndyCar sērijās regulāri izmanto drošības mašīnu, lai, slēpjoties aiz drošības apsvērumiem, apzināti atgrieztu intrigu sacīkstē. Arī Formulā 1 tas strādā lieliski.