Restorāni Gan Bei, Thali un d'arte joku dienā ir izveidojuši mārketinga akciju, kurā klienti pirms īstā čeka saņemšanas tiek šokēti ar viltus čeku, uzrādot milzīgu summu par ēdieniem, kurus klienti nemaz nav pasūtījuši, piemēram, svaigi spiestu bērzu sulu par 83 eiro un lakstīgalu mēlīšu salātiem par 125 eiro, stāstīja SIA Lage Ko mārketinga vadītāja Antra Ozoliņa. Daži pat gatavojušies samaksāt čeku un tikai tad, kad viesmīlis pastāstījis par joku dienas akciju, sākuši smieties un novērtējuši uzņēmuma pūles būt nenopietniem.
Šī akcija uzņēmuma ikdienā neko nav mainījusi, arī investīcijas tajā neesot bijušas ievērības cienīgas, jo viltus čeks esot uzdrukāts uz A4 formāta lapām, ar šķērēm izveidojot čeka butaforijas, atklāj A. Ozoliņa.