Tomēr viņam joprojām ir vairāk sasniegumu nekā man, tāpēc man ir jauni mērķi, kurus sev izvirzīt,» 31 gadu vecais brits ir apņēmības pilns nosargāt titulu. Trīskārtējais pasaules čempions ir izteikts šīs sezonas favorīts, bet par viņa galvenajiem konkurentiem tiek uzskatīti komandas biedrs Niko Rosbergs, kā arī Ferrari piloti, īpaši jau Sebastiāns Fetels, kuru Hamiltons pēdējos gados gāzis no troņa. Šīs sezonas spēku samēru vērtēsim pirmajā posmā Melburnā, kura kvalifikācija sestdien sāksies pulksten 8, bet sacīkstes - svētdien pulksten 7 no rīta. Tiešraide Viasat Sport Baltic kanālā.
«Cīņa atkal kļūs nikna,» Mercedes komandas vadītājs Toto Volfs prognozē sacensību starp komandas biedriem Hamiltonu un Rosbergu. Tajā pēdējās divās sezonās, kad vācu autoražotājs dominējis šajā sportā, brits izgrieza pogas kolēģim - konkurentam. «Ir līdzīgi kā pirms lieliem boksa mačiem, kad cīkstoņi rada naida un strīdus atmosfēru, lai mudinātu vēl vairāk cilvēku ieslēgt televīziju. Apsolām šiem abiem ļaut noskaidrot savus rēķinus trasē,» komandas boss devis zaļo gaismu atklātai cīņai, neuzspiežot komandas intereses. Rosbergs pagājušo sezonu pabeidza ar triju uzvaru sēriju, taču jāņem vērā, ka tās viņš guva brīdī, kad Hamiltons jau bija nodrošinājis titulu.
Hamiltons neaizmirst arī pārējos konkurentus, pirmkārt, jau Ferrari. «Domāju, ka viņi būs mums daudz tuvāk, nekā paši runā. Domāju, ka viņi pārsteigs. Viņi ierodas piezemēti, bet tēmē augstu.» Ferrari noteica toni piecās no astoņām pirmssezonas testu dienām Spānijā. «Uzskatu, ka ziemā mēs spērām labu soli uz priekšu. Mercedes joprojām ir favorīts, bet mūsu mērķis ir radīt pavērsienu, lai nākotnē šajā lomā jau būtu mēs. Zinām, ka joprojām esam mazliet aiz viņiem, bet mēģināsim šogad tikt tuvāk. Vēl nezinu, cik tuvu, bet mums ir izstrādāts plāns,» Fetels ir noskaņots tuvoties konkurentiem soli pa solim.
Jaunā sezona Melburnā sāksies ar jaunu kvalifikācijas sacensību formātu, ko viena no F1 leģendām Nikijs Lauda jau paguvis nosaukt par «patiešām muļķīgu». Zīmīgi, kar arī sacensību boss Bērnijs Eklstons publiski atzinis, ka nav pārliecināts par jauno formātu, taču tas tik un tā ieviests jau no pirmajām sacensībām. Kvalifikācijas pamatā ir sistēma, kurā no cīņas par pirmo pozīciju ik pēc pusotras minūtes izstājas lēnākais braucējs.
Kurš būs ātrākais sacīkstē, uzzināsim agrā svētdienas rītā.